صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۵  ، 
کد خبر : ۳۳۶۱۹۳

صاحبان تریبون توطئه ها را خنثی کنند

رئیس سازمان بسیج رسانه: صاحبان تریبون در هر جایگاهی به خنثی‌سازیِ توطئه رسانه‌ای دشمنان ملت ایران بپردازند.

رئیس سازمان بسیج رسانه گفت: علاوه بر وظیفه مسئولان در مسیر تحقق جهاد تبیین، صاحبان تریبون نیز با هر جایگاه و سلیقه سیاسی اگر دل در گروی آرمان‌های انقلاب اسلامی دارند، باید خود را مکلف به خنثی‌سازیِ توطئه رسانه‌ای دشمنان ملت ایران بدانند.

به گزارش روابط عمومی سازمان بسیج رسانه، عباس محمدیان با اشاره به تأکیدات اخیر رهبر معظم انقلاب اسلامی بر جهاد تبیین و عملیات جبهه رسانه‌ای انقلاب در خنثی‌سازیِ توطئه رسانه‌ای و لجن‌پراکنی دشمنان علیه ملت ایران اظهار داشت: هجمه دشمنان انقلاب و ملت ایران در جنگ رسانه‌ای به جایی رسیده که فرمانده کل قوا آن‌را هم‌تراز دشمنیِ اقتصادی دانستند.

وی تصریح کرد: بنابراین علاوه بر وظیفه مسئولان در مسیر تحقق جهاد تبیین، صاحبان تریبون نیز با هر جایگاه و سلیقه سیاسی اگر دل در گروی آرمان‌های انقلاب اسلامی دارند، باید خود را مکلف به خنثی‌سازیِ توطئه دشمنان قسم‌خورده مردم و کشور عزیزمان بدانند.

رئیس بسیج رسانه با بیان اینکه "دامنه لجن‌پراکنی دشمنان با هدف تحریف واقعیات انقلاب و انحراف ذهن مردم از موفقیت‌ها، بسیار وسیع‌تر از هرگونه تحرک در جنگ سخت است" گفت: کسی منکر وضع نامناسب معیشتی اقشار ضعیف جامعه نیست و یقیناً تک‌تک مسئولان در هر مسئولیتی باید در مسیر بهبود وضع زندگی مردم به‌ویژه مستضعفین حرکت کنند؛ دولت سیزدهم نیز بر همین مبنا روی کار آمده است و انصافاً رئیس‌جمهور در این مسیر تلاش می‌کند.

محمدیان ادامه داد: این در حالی‌است که سایر اقدامات و موفقیت‌ها پس از انقلاب توسط دشمنان ملت ایران بایکوت رسانه‌ای می‌شود تا مردم ناامید شوند که البته این حربه آنها نیز به خواست خداوند و هوشیاری مسئولان و مردم به شکست انجامیده و خواهد انجامید.

رئیس سازمان بسیج رسانه در خاتمه به نقش مهم جوانان دهه شصت، هفتاد و هشتاد در پیش‌برد اهداف انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: همانطور که رهبر معظم انقلاب فرمودند؛ "امروز جوانان ببینند دشمن چه چیزی را هدف گرفته، نقطه‌ی مقابل آن را عمل کنند و حرکت کنند". جوانان چه در عرصه خنثی‌سازیِ توطئه دشمنانِ قسم‌خورده ملت ایران و چه تبیین دستاوردها برای جامعه؛ امیدوارانه به میدان بیایند و یقین بدانند آینده با تکیه بر توان همین قشرِ انقلابی و معتقد به آرمان‌های انقلاب اسلامی در سایه الطاف الهی روشن است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات