صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۰  ، 
کد خبر : ۳۱۹۴۸۱

وعده قطعی فرمانده کل سپاه به مردم ایران

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حرف آخر را اول می‌زنم، انتقام می‌گیریم؛ انتقام می‌گیریم، سخت، محکم، پشیمان‌کننده، قاطع و تمام کننده، مطمئنم.
آمریکا حرکتی کند آنجا را که دوستش دارند به آتش می‌کشیم
سردار حسین سلامی امروز در آیین تشییع پیکر مطهر سپهبد حاج قاسم سلیمانی و سردار جسین پورجعفری در میدان آزادی کرمان اظهار داشت: حرف اخر را اول می‌زنم، انتقام می‌گیریم، انتقام می‌گیریم، سخت، محکم، پشیمان‌کننده، قاطع و تمام کننده، مطمئنم.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: امروز طلوع دو خورشید روی زمین است ما امروز آمده‌ایم تا در آسمان افتخارات این سرزمین عزیز دو خورشید پرفروغ را که دیگر هرگز فروغ نخواهند کرد، بنشانیم.
وی افزود: ما در نبرد با آمریکا شهدای عزیزی را تقدیم کردیم یک فرمانده شجاع، فداکار و بی‌نظیر سپاه اسلام که تاریخ بشریت همانند او را کمتر دیده و یا اصلا ندیده است. سردار قلب‌ها و دل‌ها سردار رشید جهان اسلام ایران و کرمان حاج قاسم سلیمانی و فرمانده رشید، رعنا، عاشورایی و ولایی عراقی ابومهدی المهندس شهید بزرگ اسوه حیا و نجابت و وفاداری، سرتیپ شهید حسین پورجعفری عزیز، پاسدار قهرمان شهید مظفری‌نیا، پاسداران شهید دلاوران هادی طارمی و پاسدار دیگر شهیدمان زمانی‌نیا است.
سلامی عنوان کرد: همه ما امروز می‌دانیم کسی را تا عرش خدا بدرقه می‌کنیم که در صورت صلابت، معنویت و ایمان کم‌نظیر است او که در شجاعت مالک اشتر است همواره قاسم از همه به دشمن نزدیک‌تر بود او می‌رفت و می‌رود تا عمود خیمه دشمن را بر کند.

وی تصریح کرد: شهید حاج قاسم، زهد و تقوا را از ابوذر گرفته بود و وفاداری را از حضرت عباس گرفته بود و سرانجام با دستانی جدا همانند مرادش در نزدیکی حرم حضرت عباس وفاداری به اسلام و ولایت به ایران عزیز را اثبات کرد او میثم عمار و یاسر بود و جلوه‌ای از زیباترین فضایل عالم در وجود یک شخصیت ممتاز بود.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: او هرگز در مقابل دشمن نترسید، قلبش آرام بود برای ۴۱ سال لباس جهاد لباس عزت مسلمین را از تنش در نیاورد، گستره شخصیت او فراتر از مرز‌های جهان اسلام از او شخصیتی ساخت که امروز همه جهان بشریت با ستایش و تحسین از او به‌عنوان اسوه مقاومت و حمایت از مظلومان یاد می‌کنند.
سلامی گفت: چه‌قدر کسانی که می‌خواهند با سنگ‌ریزه‌ها خورشید را خاموش کنند حقیر هستند، قاسم سلیمانی خورشید اسلام است، امروز راهی را گشوده است که مطمئنا به پیروزی نهایی اسلام و شکست مستکبران خواهد انجامید.
وی بیان کرد: توصیف شخصیت او برای بنده حقیر ممکن نیست قاسم در حالی که فرماندهی با صلابت بود و همه شکوه ایمان را در قامت خود متجلی می‌کرد همواره بسیار متواضع بود، درجه بر روی دوش او هرگز تفاخر را در او زنده نکرد.
سلامی بیان کرد: او که این رذائل را کشته بود در عین حال که بسیار سخت‌گیری بود دریای مهربانی بود او شخصیتی حدی، اما عاطفی بود، دقیقا منظر سینه‌اش در مقابل کفار همچون کوه‌های بلند مستحکم بود و در مقابل مومنان و مردم نرم‌خو با لبخند‌های ملیح می‌درخشید.

فرمانده کل سپاه پاسداران با اظهار اینکه خدایا چگونه طاقت بیاوریم مظهر این همه زیبایی را از خود جدا کنیم، گفت:
هر چند او به آسمان می‌رود کرمان امروز چهره‌اش آسمانی است کویر امروز دریافت، اما ما می‌دانیم شهادت حاج قاسم و یارانش پایان آن‌ها نیست بلکه امروز نقطه آغاز سلیمانی است، قاسم یک شخص نیست بلکه یک راه است راهی که تازه باز شده است.
سلامی اظهار کرد: بنابراین دشمن باید به این نکته بیندیشد شهید قاسم سلیمانی از قاسم سلیمانی
زنده‌تر است، شهید قاسم سلیمانی از قاسم سلیمانی برای دشمن خطرناک‌تر است، اما سپهبد بزرگ ما فرمانده رشید، رعنا و نازنین ما چه کرده است که دشمن او و یارانش را اینچنین ناجوانمردانه هدف آشکارترین ترور عالم قرار می‌دهد، او فراتر از مرزها، او معمار شکست آمریکاست، شیر ما معمار شکست‌های چهار دهه پی در پی آمریکا از مسلمانان عالم است. وی با بیان اینکه قاسم سلیمانی دشمنان را در همه جا تعقیب کرده است، او نهضت فلسطین را احیا کرده است و رژیم صهیونسیتی را در باریکه‌ای قرار داده است، گفت: او سیاست آمریکا را برای از بین بردن هسته مقاومت در سوریه با شکست بزرگ مواجهه کرده است.

فرمانده کل سپاه خاطرنشان کرد: او سیاست آمریکا را در به‌هم زدن آرامش مسلمانان با شکست مواجه کرده است و مانع سیطره آمریکا در عراق شده است، او از شکست یمن در مقابل توطئه جلوگیری کرده است.
سلامی گفت: قاسم انتقام خود را از قبل گرفته است، اما ما انتقام او را خواهیم گرفت، می‌گوییم به دشمنان شما همیشه اشتباه کرده‌اید شما همیشه برای ما فرصت ساخته‌اید شما فکر می‌کنید ما از تهدید شما می‌ترسیم این را در میدان تجربه کرده‌اید؟

وی عنوان کرد: شما نقطه آغازی بر پایان حضور خود در این منطقه زده‌اید، شهادت سردار آغازی بر پایان حضور زودرس آمریکا در جهان اسلام است و اعلام می‌کنم این پدیده را به زودی خواهند دید.
سلامی با تأکید بر اینکه گفتم انتقام می‌گیریم آرام باشید به آینده فکر کنید ما می‌خواهیم آینده جدیدی بسازیم، گفت: آن‌ها اشتباه کردند، آمریکا با بسیج رسانه‌ها تلاش کردند تا قدری از کینه و نفرت مسلمانان به خود بکاهند و خیلی تلاش کردند ملت ایران را از رهبر و انقلاب جدا کنند و فکر می‌کردند مردم علیه نظام عمل می‌کنند.
فرمانده کل سپاه پاسداران عنوان کرد:، اما آمریکا ببیند امروز مردم برای چه به میدان آمدند درود بر شما مردم عزیز، امروز بذر کینه آمریکا در قلب مسلمانان کاشته شده است و مسلمانان هیچ نقطه امنی برای آن‌ها نگذاشته‌اند.

سلامی گفت: امروز یک انرژی جدید و اراده و انگیزه جدید که اصل اول مبارزه با آمریکاست شکل گرفته است، امروز قلب‌ها برای همیشه سرشار از نفرت علیه آمریکاست، باز هم می‌گوییم اراده ما محکم است انتقام می‌گیریم اگر حرکت پیگیر انجام دهند آنجا را که دوست دارند به آتش می‌کشیم و آن‌ها می‌دانند آنجا کجاست.
وی با بیان اینکه از فرماندهان عزیزمان می‌خواهیم ما را شفاعت کنند، گفت: من خاک پای کف مردم ایران را می‌بوسم. درود خداوند بر شما‌ای کاش خداوند به ما توفیق داد در راه آرمان‌های شما به دوستان شهیدانمان ملحق شویم.
وی اظهار کرد: مهمانان ما از اقصی نقاط جهان اسلام مهمان ما هستند که دل‌ها را قوت بخشیدند و این چنین به میدان آمدند صمیمانه سپاسگزاریم.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Suliman
Sweden
۰۶:۵۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۸
0
1
بمباران کشتی های امریکایی در خلیج فارس . همش
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات