صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۲  ، 
کد خبر : ۳۳۶۱۹۴

میرسلیم : غربی‌ها در مذاکرات قبلی همه مناسبات را به هم زدند

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: غربی‌ها در مذاکرات قبلی نگاه استعماری داشتند و با رفتارهای اشتباه خود بسیاری از مناسبات را به هم زدند.
غربی‌ها در مذاکرات قبلی همه مناسبات را به هم زدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی بصیرت، سید مصطفی میرسلیم با تاکید بر ضرورت تقویت ارتباط جمهوری اسلامی ایران با کشورهای منطقه و همسایگان، اظهار داشت: ایران باید با همه کشورهای دنیا به ویژه کشورهای منطقه و همسایگان ارتباطات گسترده داشته باشد. البته ارتباط ایران با همسایگان و کشورهای منطقه همواره برقرار بوده است و ما مشکلی در این زمینه نداشتیم.

وی بیان کرد: شرط اصلی ما برای ارتباط با کشورهای جهان آن است که ایران باید با کشورهای دنیا از موضع برابر مذاکره و گفتگو کند و آنان نباید بیشتر از تعهداتی که انجام می‌دهند، از ما توقع داشته باشند.

عضو کمیسیون اصل ۹۰ مجلس شورای اسلامی متذکر شد: متأسفانه کشورهای غربی در مذاکرات قبلی نگاه استعماری داشتند و با رفتارهای اشتباه خود بسیاری از مناسبات را بهم ریختند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: جمهوری اسلامی ایران در حال حاضر گفتگوهای جدی با همسایگان و کشورهای مهم شرق یعنی روسیه و چین دارد که برخی از این گفتگوها جنبه راهبردی دارد و قطعاً در آینده برای کشورمان آثار مثبتی خواهد داشت.

میرسلیم با بیان اینکه تقویت ارتباط بین ایران و روسیه بسیار مهم است، تاکید کرد: ایران و روسیه نقاط مشترک زیادی برای افزایش تعامل و هم افزایی دارند و لازم است تعاملات دو کشور افزایش پیدا کند تا جایگاه ایران و روسیه در جهان ارتقا یابد.

وی اظهار داشت: ما باید همکاری‌های خود را افزایش دهیم و تقویت ارتباطات میان ایران و روسیه قطعاً به نفع دو کشور است و آثار مثبتی برای طرفین در پی خواهد داشت.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات