صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۸  ، 
کد خبر : ۳۳۶۲۸۷

سرلشکر موسوی: ارتش در بلایا و بحران‌ها پیش قدم است

سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش در بازدید از یگان‌های قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نیروی زمینی ارتش و در جمع فرماندهان و کارکنان این یگان‌ها اظهار داشت: نقطه عطف بیانیه گام دوم انقلاب، آمادگی برای ظهور حضرت صاحب‌الزمان (عج) است و باید با افزایش بیش از پیش ایمان، دانش و روحیه، این آمادگی را کسب کنیم.
امیر موسوی افزود: قبل از انقلاب، حاکمان، نوکر و ذلیل قدرت‌های استعماری بودند و اجازه هیچ کاری را بدون دستور ابرقدرت‌ها نداشتند و سفرای کشورهای غربی برای شاه ایران تعیین تکلیف می‌کردند،‌ ولی امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، سرنوشت‌مان را خودمان تعیین می‌کنیم و به اذعان دشمنان، بدون خواست و اراده ایران در منطقه، هیچ کاری شدنی نیست و این دستاورد با تلاش و مجاهدت نیروهای مسلح بدست آمده است.
وی با تاکید بر اینکه ملت شریف ایران همواره قدردان این نظام مقدس هستند، اظهار داشت: ایثار جان برای امنیت و آسایش هموطنان در ارتش یک فرهنگ سازمانی و عشق به ولایت و رهبری و خدمت به مردم در دل و جان کارکنان شریف ارتش نهادینه شده است. این مهم را جهانیان و ملت عزیز ایران اسلامی در سانحه هوایی اخیر در عمل دیدند.
فرمانده کل ارتش با اشاره به طرح‌های مردمیاری ارتش گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران در امدادرسانی و مردم یاری در بلایا و بحران‌ها همواره پیشقدم بوده است، به‌طوری که مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا(مدظله‌العالی) بارها از طرح‌های مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی ارتش ابراز خرسندی فرموده‌اند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات