صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۱  ، 
کد خبر : ۳۳۷۲۱۹

کتائب شهداء الاقصی مسئولیت عملیات «ارئیل» را برعهده گرفت

کتائب شهداء الاقصی، وابسته به جنبش فتح، مسئولیت عملیات بامداد امروز در شهرک صهیونیستی «ارئیل» در شمال کرانه باختری را برعهده گرفت.

کتائب شهداء الأقصى شاخهٔ نظامی جنبش فتح با صدور بیانیه‌ای، مسئولیت عملیات بامداد امروز (شنبه، ۳۰ آوریل) در شهرک صهیونیست‌نشین «ارئیل» را برعهده گرفت.

ارتش رژیم موقت صهیونیستی بامداد روز شنبه از تیراندازی در نزدیکی شهرک صهیونیستی ارئیل در شمال کرانه باختری خبر داد.بر اساس گزارش شبکه ۱۳ رژیم صهیونیستی، در این تیراندازی یک نگهبان امنیتی در این شهرک با شلیک دو فلسطینی مسلح کشته شد.

رادیو ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این حادثه امنیتی در شهرک ارئیل پایان نیافته و نیروهای امنیتی این رژیم به دنبال عاملان هستند.

بنابر خبرهای منتشر شده، نیروهای اشغالگر صهیونیست پس از این حادثه اقدام به بستن ورودی منطقه سلفیت کردند. گفته می شود که شهرک ارئیل به شدت تحت حفاظت قرار داشته و شلیک به نیروی امنیتی این شهرک از فاصله صفر صورت گرفته است.

در همین حال «حازم قاسم» سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین، «حماس» بامداد امروز در واکنش به این عملیات گفت که عملیات شهرک ارئیل، نشان می‌دهد که انقلاب در تمام کرانه باختری شعله‌ور شده است. این عملیات بیانگر آن است که تدابیر اشغالگران در برابر اصرار جوانان فلسطینی برای مقابله در حال فروپاشی است.

 

العالم
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات