صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۶  ، 
کد خبر : ۳۳۷۲۵۸

هشدار مقاومت نسبت به ورود مجدد شهرک نشینان به مسجد الاقصی

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین حماس به رژیم صهیونیستی درباره صدور مجوز ورود شهرک نشینان صهیونیست به مسجد الاقصی برای فردا پنجشنبه هشدار داد.
حماس در بیانیه ای اعلام کرد که چنین اقدامی بازی با آتش بوده و رژیم صهیونیستی مسئول هر نوع پیامدهای آن خواهد بود.
این بیانیه افزود که صدور مجوز ورود شهرک نشینان صهیونیست به محوطه مسجد بازی با آتش است و منطقه را به طرف تشدید تنش سوق می دهد لذا رژیم صهیونیستی مسئول همه عواقب آن است.
حماس از مردم قهرمان فلسطین دعوت کرد که برای دفاع از هویت، دین و اولین قبله مسلمانان راهی مسجد الاقصی شوند تا دشمن بفهمد تلاش برای تقسیم زمان و مکان اقصی و پروژه های یهودی سازی مقدسات در فلسطین و اهداف خبیثانه اش هرگز محقق نمی شود.
جنبش جهاد اسلامی فلسطین نیز اعلام کرد که فراخوان شهرک نشینان برای ورود به مسجد الاقصی با تحریک علنی رژیم صهیونیستی برای فردا پنجشنبه قابل تحمل نیست و باعث تشدید خطرناک تنش خواهد شد.
طارق عزالدین سخنگوی این جنبش در کرانه باختری گفت سران شهرک‌ نشینان صهیونیست و مقامات دولت نفتالی بنت سرگرم تحریک برای ورود شهرک نشینان به مسجد الاقصی هستند.
وی افزود که روزهای آینده برای شهر قدس سرنوشت ساز بوده و رژیم صهیونیستی مسئول شعله ور شدن آتش تنش در این شهر و مقدسات آن است.
جبهه خلق برای آزادی فلسطین نیز خواستار رویارویی همه جانبه با رژیم صهیونیستی در پاسخ به ورود شهرک نشینان به مسجد الاقصی شد و تاکید نمود که چنین اقدامی با خشم فلسطینی عربی مواجه خواهد شد.
محمد مختار جمعه وزیر اوقاف مصر نیز گفت که برافراشتن پرچم های اسرائیل و سردادن سرود ملی رژیم صهیونیستی در الاقصی، تعدی آشکار به حرمت مسجد و جریحه دار کردن احساسات مسلمانان جهان است.
وی افزود که این رفتار خدمت به گروه های افراطی بوده و به صلح جهانی و گفت و گوی ادیان و فرهنگ ها آسیب می رساند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات