بین الملل >>  آمریکاواروپا >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ مرداد ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۲  ، 
کد خبر : ۳۳۹۳۰۰

نتایج یک نظرسنجی: بیش از نیمی از مردم آمریکا سیاست خارجی بایدن را قبول ندارند

نتایج یک نظرسنجی حاکی است که بیش از نیمی از مردم آمریکا سیاست خارجی جو بایدن رئیس جمهور آمریکا را قبول ندارند.

بیش از نیمی از مردم آمریکا سیاست خارجی بایدن را قبول ندارند

نتایج یک نظرسنجی حاکی است که سیاست خارجی «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا مورد تایید بیش از نیمی از مردم آمریکا قرار ندارد.

بر اساس این گزارش، طبق نتایج این نظرسنجی که توسط روزنامه اکونومیست و همکاری موسسه «یوگاو» انجام شده است ۵۰.۴۷ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی سیاست خارجی بایدن را تایید نکردند که از میان آنها ۳۶.۷ درصد به شدت با آن مخالف بودند و ۱۳.۷۷ درصد هم تا حدودی با آن مخالفت داشتند.

۴۰.۲۳ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی سیاست های بایدن را تایید کردند که ۱۵.۶۸ درصد آنان کاملاً با این سیاست ها موافق بودند.

این نظرسنجی در فاصله بین ۱۳ تا ۱۶ آگوست جاری انجام شده و ۱۵۰۰ شهروند آمریکایی بالغ در آن مشارکت داشتند و میزان خطای نظرسنجی نیز حدود ۳ درصد اعلام شده است.

این در حالی است که تازه ترین نظرسنجی ها در آمریکا از روند ادامه دار کاهش محبوبیت رئیس جمهور این کشور حکایت دارد.

نظرسنجی تازه موسسه «گالوپ» که در فاصله زمانی ۵ تا ۲۶ جولای با مشارکت هزار و ۱۳ تن انجام شد، نشان می دهد که میزان محبوبیت «جو بایدن» نسبت به نظرسنجی پیشین این موسسه در ژانویه ۲۰۲۱ به پایین ترین حد خود رسیده است.

بنا به نتایج این نظرسنجی؛ تنها ۳۸ درصد از رای دهندگان از عملکرد بایدن به عنوان رئیس جمهور راضی بودند که در مقایسه با ۴۱ درصد ماه گذشته کاهش نشان می دهد. این در حالیست که میزان رضایت عمومی از عملکرد رئیس جمهور آمریکا در ژانویه ۲۰۲۱ و ابتدای ورود به کاخ سفید ۵۷ درصد بود.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات