صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۴۱۰۴۳

تشییع بسیجی شهید سید‌روح‌الله عجمیان در کرج/ فریادهای مردم علیه اغتشاشگران

مراسم تشییع پیکر شهید بسیجی سید روح الله عجمیان از ساعت 9 صبح امروز در کرج با حضور پرشور مردم، خانواده معظم شهدا، مسئولان لشکری و کشوری آغاز شد.

امروز در 16 آبان 1401 بار دیگر فضای البرز به عطر و بوی شهید عطرآگین شد‌ و مردمی که از ساعات اولیه صبح برای تشییع شهید عجمیان تجمع کرده بودند‌؛ فرزندی از تبار سید‌الشهدا (ع) را تا بهشت مشایعت ‌کردند.‌

مردم عزادار با فریاد‌های "مرگ بر آمریکا ، مرگ بر اسرائیل ، مرگ بر آل سعود‌، مرگ بر آشوبگر  و داعشی فتنه‌گر  اعدام باید گردد" ضمن محکومیت اقدامات اغتشاشگران، خواستار برخورد جدی آشوبگران شدند.

براساس این گزارش، پیکر این شهدا از ابتدای 45 گلشهر تقاطع شهید بهشتی به سمت امام‌زاده محمد بر دستان مردم شهیدپرور استان البرز تشییع و در گلزار شهدای این آستان مقدس به خاک سپرده می‌شود.‌

مراسم وداع با پیکر شهید مدافع امنیت، سید روح الله عجمیان نیز شب گذشته با ‌در مسجد جامع کمالشهر برگزار شد.

شهید سید روح‌الله عجمیان، متولد 20 بهمن سال 1374 در کوهدشت لرستان و از بسیجیان حوزه 417 شهدای کمالشهر کرج بود که سابقه عضویت 12 ساله در بسیج را داشت. این شهید والامقام  پنجشنبه هفته گذشته در جریان  آشوب آزاد راه کرج - قزوین  در محدوده بهشت سکینه کرج با ضربات چاقو  برخی اغتشاشگران به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

تعدادی از اراذل و اوباش که با استفاده از چاقو، قمه، پنجه‌بوکس و سنگ در به شهادت رساندن بسیجی سید روح‌الله عجمیان در روز پنجشنبه 12 آبان ماه در کمال‌شهر کرج نقش داشتند با دستورات قضایی، توسط اداره‌کل اطلاعات استان البرز شناسایی و بازداشت شدند.

براساس این گزارش، همچنین جمعی از قاتلین بسیجی شهید عجمیان در آزادراه کرج ـ قزوین با حضور در صحنه جرم به تشریح گوشه‌ای از جنایات خود پرداختند.

 

منبع: تسنیم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات