صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۴  ، 
کد خبر : ۳۴۱۷۰۰

ناامیدی صهیونیست ها از نتانیاهو

امنیت در سرزمین های اشغالی بشدت پایین آمده است و صهیونیست ها  از نظر روانی بشدت بهم ریخته اند

آشفتگی در حوزه امنیتی و سیاسی در سرزمین های اشغالی به حدی است که صهیونیست ها برای نجات از این وضعیت بدنبال معجزه و کارهای سحر آمیز هستند. بعد از ناتوانی نفتالی بنت در مدیریت مناطق اشغالی و علنی شدن بحران های امنیتی و سیاسی، برخی نتانیاهو را بعنوان معجزه گر برای نجات رژیم صهیونیستی مطرح کردند و در ادامه نیز وی مامور تشکیل کابینه شد. این امیدواری نتیجه ای برای صهیونیست ها در بر نداشت و هم اکنون  نتانیاهو محبوبیت شکننده قبلی خود را نیز از دست داده است.

به طوری که بر پایه نتایج این نظرسنجی که یک مرکز تخصصی برای شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی انجام داده، ۵۲ درصد از شرکت کنندگان گفته‌اند که نتانیاهو و بن گویر راه حلی سحرآمیز برای مقابله با عملیات‌های فلسطینیان ندارند و ۳۱ درصد گفته‌اند آن‌ها احتمالاً بتوانند با این عملیات‌ها مقابله کنند.
این در حالی است که ۵۵ درصد از طرفداران احزاب هم‌پیمان با نتانیاهو گفته‌اند که کابینه جدید قادر به مقابله با عملیات‌های مقاومتی خواهد بود.

از سوی دیگر، ۶۱ درصد از شرکت کنندگان در این نظرسنجی از انتصاب اسموتریچ به عنوان وزیر دارایی ابراز نارضایتی کردند. این در حالی است که ۲۸ درصد از این مسئله رضایت دارند و ۶۱ درصد نیز با انتصاب آریه درعی به عنوان وزیر امور داخلی اعلام مخالفت کردند و در مقابل ۳۳ درصد گفته‌اند از این مسئله رضایت دارند و ۵۵ درصد نیز با انتصاب یواو گالانت به عنوان وزیر جنگ مخالفت و ۳۲ درصد از آن اعلام حمایت کرده‌اند.

در رابطه با انتصاب ایتمار بن گویر به عنوان وزیر امنیت داخلی نیز ۴۹ درصد اعلام رضایت کرده و ۴۶ درصد گفته‌اند که مخالف هستند، اما از طرفی هم ۸۰ درصد از طرفداران ائتلاف نتانیاهو گفته‌اند که با این اقدام مخالفند.

این نظر سنجی در حالی اتفاق افتاد که در روزهای اخیر،  امنیت در سرزمین های اشغالی بشدت پایین آمده است و صهیونیست ها  از نظر روانی بشدت بهم ریخته اند. واکاوی عملیات های رخ داده شده در رژیم صهیونیستی نشان می دهد که اسرائیل به سمت فروپاشی از داخل حرکت می کند. 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات