صبح صادق >>  دیدگاه >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۱  ، 
کد خبر : ۳۴۲۰۳۱

زنده باد دیکتاتوری!

پایگاه بصیرت / احمد رجایی

«مغازه‌اش را به آتش بکشید»؛ این حکم دادگاه مجازی ویرانی‌طلبان است برای کاسب آجیل فروش بازار سنندج به جرم دست دادن با سیدابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهور ایران. حکمی که نشان می‌دهد، آشوب‌های 1401 یک هدف بیشتر ندارد و آن هم قرار دادن مردم در مقابل مردم و در نهایت ویرانی ایران!
ناآرامی‌هایی که با شعار علیه دیکتاتوری در روزهای پایانی شهریور کلید خورد و به دنبال آن بود که مردم را با شعارهایی علیه دیکتاتوری و به نام زن، زندگی و آزادی به خیابان بکشاند، حالا در روزهای ابتدای آذر ماه صحنه‌سازی و فریب را کنار گذاشته و با دیکتاتوری عریان زندگی مردم را هدف گرفته‌اند و هر آنچه رنگ و بویی از زندگی و شادی و روزمرگی دارد، نشانه می‌گیرند.
این جماعت که مدعی آزادی، قانون و انسانیت هستند، حالا دادگاه‌های صحرایی را در بستر فضای مجازی به پا کرده‌اند و زندگی کردن مردم را جرم‌انگاری می‌کنند!
در دادگاه ویرانی‌طلبان، کاسب و بازاری مجرم است؛ چون کره‌کره مغازه‌اش را بالا می‌زند و می‌خواهد روزی‌اش را کسب کند! معلم و استاد دانشگاه مجرم است، چون سر کلاس حاضر می‌شود و درس می‌دهد! دانشجویان و دانش‌آموزان مجرم به شمار می‌آیند؛ چون به فکر تحصیل و برپا کردن کلاس‌ها هستند! بازیکن تیم ملی فوتبال مجرم است، چون در زمین برای پیروزی کشورش می‎کوشد و از پیروزی خوشحالی می‌کند! بازیگر و کارگردان مجرم است، چون سالن‌های تئاتر و سینما را تعطیل نکرده است! حتی سرمربی اروپایی تیم ملی هم مجرم است، چون برای بردن تیمش تلاش و برنامه‌ریزی می‌کند!
در یک کلام مردم مجرمند، چون می‌خواهند از برد تیم ملی شادی کنند، می‌خواهند سفر بروند، می خواهند مهمانی بروند و می‌خواهند زندگی کنند!
آنها برای دست یافتن به این هدف، با خلق واژه‌های عجیب همه نشانه‌های زندگی را از مردم می‌دزدند. تیم ملی کشور، حافظان امنیت کشور، هموطن بودن و احساس تعلق داشتن به خاک را یک به یک جرم‌انگاری کرده و شرمساری را به مردم تحمیل می‌کنند. بی‌تردید، این پروژه در نهایت به دنبال تحمیل جنگ و خون به مردم است و اگر ما مردم، این دیکتاتوری را نشکنیم، حتماً روزی خواهیم رسید که حمله نظامی به مرزها و کشته شدن دوستان و خانواده عزیزان نیز با خلق واژه‌های «مرزهای جمهوری اسلامی» و «شهروندان جمهوری اسلامی» نه تنها توجیه می‌شود که بر خون ما پایکوبی خواهند کرد.
حال سؤال این است که برای شکستن دیکتاتوری ویرانی‌طلبانه این روزها چه باید کرد؟ چگونه می‌توان این خواب شوم دیده شده برای آینده ما را به کابوس دشمنان بدل کرد! پاسخ یک جمله است؛ «زندگی کنیم.»
برای درهم شکستن فتنه 1401 باید شور و شوق زندگی را تا می‌توانید افزایش دهید، بیشتر کار کنید، بیشتر مهمانی بروید، بیشتر به فکر دوستان و آشنایان و خانواده باشید...؛ لبخند و دیدار و دوستی ما قلب فتنه 1401 را هدف قرار می‌دهد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات