سیاسی >>  مجلس >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۳۰ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۷  ، 
کد خبر : ۳۴۲۵۵۲

نماینده مجلس: اغتشاشگران شعار آزادی می‌دهند اما رفتارشان دیکتاتوری است

فاطمه رحمانی عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: اغتشاشگران و حامیان اصلی آنها شعار آزادی و دمکراسی سر می‌دهند اما در عمل به شعار خود پایبند نیستند و رفتاری دیکتاتورمآبانه را از خود به نمایش می‌گذارند.

نماینده مجلس: اغتشاشگران شعار آزادی می‌دهند اما رفتارشان دیکتاتوری است

وی افزود: البته آنها با این روش چهره واقعی خود را بیش از پیش بر همگان آشکار می‌سازند و باعث می‌شوند مردم بیش از گذشته آنها را بشناسند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: واقعیت این است که امروز مردم بهتر از همیشه اغتشاشگران و حامیان آنها را شناخته‌اند و صف خود را از صف آنان جدا کرده‌اند.

رحمانی خاطرنشان کرد: اغتشاشگران دم از آزادی می‌زنند اما برای کسبه و بازاریان مزاحمت ایجاد می‌کنند تا آنها نتوانند به فعالیت‌شان ادامه دهند و سعی می‌کنند با این کارها این گونه القا کنند که بازار در اعتصاب است.

وی افزود: ماهیت جریان منافق همین دیکتاتوری و عدم پایبندی به شعارهایی است که خودشان سر می‌دهند. می‌گویند دمکراسی اما هیچ نظر مخالف خود را برنمی‌تابند و با آن با شدیدترین برخوردها مقابله می‌کنند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: این رفتارهای جریان نفاق باعث شده تا همان‌طور که گفتم مردم ما بیش از پیش به ماهیت این جریان پی ببرند و صف خود را از آنان جدا سازند.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات