اقتصادی >>  بازار سرمایه >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۱  ، 
کد خبر : ۳۴۵۴۱۴

رشد ۴۵۳هزار واحدی شاخص بورس از ابتدای امسال

از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۲۳۳۴ میلیارد و ۱۳۳ میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۵۳۲۲ هزار و ۲۹۹ میلیارد ریال در بیش از ۱۱۴ میلیون و ۴۸۶ هزار و ۶۷۳ دفعه طی ۲۳۵ روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.
رشد 453هزار واحدی شاخص بورس از ابتدای امسال
این درحالی است که تعداد ۲۸۹ میلیارد و ۹۱۴ میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۴۴۰۸ هزار و ۶۳۵ میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۲۳۵ روز، با ۴۵۳ هزار و ۷۳۸ واحد افزایش، معادل ۳۳.۱۹ درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۸۲۰ هزار و ۹۸۸ واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۲۰۵ هزار و ۹۲۲ واحد افزایش، معادل ۵۹.۱۳ درصد رشد کرد و در این مدت به رقم ۵۵۴ هزار و ۱۹۰ واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۳۳۴ هزار و ۹۱۹ واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۳۹۹ هزار و ۳۰ واحد و شاخص بازار دوم با ۹۰۵ هزار و ۱۵۹ واحد رشد به عدد ۳ میلیون و ۴۶۴ هزار و ۵۸۸ واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۳۱.۴۷ درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۳۵.۳۷ درصد رشد همراه شدند.

 

منبع:‌ تسنیم

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات