صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۴  ، 
کد خبر : ۳۴۷۳۶۵

بادامچیان: شکست دشمنان در اغتشاشات سال گذشته لزوم حفظ امنیت در انتخابات را بیشتر کرده است

اسدالله بادامچیان دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب در رابطه با برگزاری انتخاباتی پرشور در سال جاری گفت: یکی از مولفه‌های مهمی که در بیانات رهبر انقلاب در رابطه با انتخابات آتی به آن اشاره شد، مسئله امنیت هست که به نظرم جزو مهم ترین مسائل در انتخابات آینده کشور است.

بادامچیان: شکست دشمنان در اغتشاشات سال گذشته لزوم حفظ امنیت در انتخابات را بیشتر کرده است

وی افزود: بحمدالله امنیت در کشور ما برقرار است، اما دشمن، شیطنت‌های همیشگی خود را انجام می‌دهد، بنابراین اینجا لازم است؛ مسئولان امنیتی، وزارت محترم کشور،‌ شورای امنیت ملی و نیروهای اطلاعاتی و انتظامی و دیگران  از حالا خودشان را آماده کنند.

دبیرکل موتلفه اسلامی خاطرنشان کرد: به نظرم دشمن در انتخابات شیطنتش بیشتر از هر زمان خواهد بود، مخصوصا با شکستی که در اغتشاشات 1401 خورد، به شدت اربابان این‌ها عصبانی هستند و لذا به دنبال این هستند که در انتخابات ایران شیطنت و اختلالی ایجاد کنند.

وی افزود:بنابراین این یک بحث جدی است که نیاز است از حالا برای آن تدبیری صورت بگیرد و اگر ما از قبل آمادگی داشته باشیم، این موضوع هم به خوبی انجام خواهد شد و ما انتخابات خوبی خواهیم داشت.

رهبر انقلاب در پانزدهم فروردین ماه سال جاری در دیدار رمضانی خود با مسئولان نظام در رابطه با انتخابات فرمودند: «مسئولان راهبرد مشارکت را، راهبرد امنیت انتخابات را، راهبرد سلامت انتخابات را، راهبرد سلامت انتخابات را، راهبرد رقابت انتخابات را از همین حالا مشخص کنند، تا انتخابات خوب سالم با مشارکت بالایی ان‌شاء‌اللّه در آخر سال داشته باشیم.»

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات