صبح صادق >>  صفحه آخر >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۳  ، 
کد خبر : ۳۴۸۴۲۳

مسئولیت‌ها مانع معنویت او نیست

هرگز مسئولیت‌های بزرگ اجرایی، مانع عروج معنوی رهبر معظم انقلاب نیست. ایشان در اوج خدمت در جایگاه رهبری، از عبادت و توسل غافل نمی‌شوند. معظم‌له پیش از رهبری نیز در این پهنه سیر می‌کردند.
فعالیت‌های سیاسی و اجتماعی، گاه مانعی بر سر راه مسائل معنوی و عبادی می‌شوند؛ اما در زندگی آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای، سیر در این عرصه نمود خاصی دارد. ایشان سوای برنامه‌های معنوی روزانه و عبادت‌های شبانه، گاهگاهی به حریم قدس رضوی پا می‌گذارند و نیمه شبی در جمکران به عشق امام زمان(عج) می‌سوزند.
ایشان هرگز از توسل به اولیای خدا و عبادت‌هایی که موجب صفای قلب و روحانیت آدمی می‌شود، غافل نیستند.
معظم‌له نه تنها این حضور در درگاه ربوبی و عبادت‌های عارفانه را مانعی بر سر راه انجام وظایف خطیر رهبری نمی‌دانند، بلکه این عبادت‌ها را عاملی برای موفقیت در عرصه خدمت می‌شمارند که ما آن را فیض الهی می‌دانیم.
چه شب‌هایی که جمکران، میزبان آقا بوده است و مردم شاهد عبادت رهبر فرزانه خود بوده‌اند و چه ایامی که رهبر معظم انقلاب در عشق امام علی‌بن موسی‌الرضا(ع) سوخته‌اند و مریدان در حسرت حال مرادشان، از خداوند بزرگ درخواست چنین حضوری کرده‌اند.
ایشان در کار، مدیریت، تلاش علمی، عبودیت و... بی‌نظیر هستند. یکی از بالاترین ویژگی‌های ایشان شرح صدر ایشان حتی با دشمنان است.
آیت‌الله مصباح‌یزدی
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات