صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۴۰۲ - ۲۲:۴۳  ، 
کد خبر : ۳۴۸۴۸۲

رمزگشایی از سناریوی ربایش!

باید منتظر سناریوهای عملیات روانی رژیمی باشیم که در عرصه عمل و میدان شکست‌های پی در پی را تجربه می‌کند، اما به تولید فیلم‌های کمدی در فضای مجازی دلخوش کرده است!  
پایگاه بصیرت / گروه سیاسی
کافی است با یک نگاه کلان ترتیبات سیاسی و امنیتی منطقه و موقعیت جمهوری اسلامی ایران در آن، در نظر گرفته شود تا از یک‌سو روند اقتدار جمهوری اسلامی ایران در نظر آید و از دیگر سو رمز و راز برخی دست و پا زدن‌های رژیم صهیونیستی برای قوی نشان دادن خود در برابر قدرت جمهوری اسلامی ایران مشخص گردد. تنظیم روابط و سیاست خارجی دولت آقای رئیسی با همسایگان و خاصه از سرگیری روابط با عربستان سعودی، به جریان افتادن مذاکره با مصر با هدف برقراری روابط، تثبیت حضور و همکاری ایران در پیمان‌های مهم منطقه‌ای و جهانی، تحکیم روابط راهبردی با کشورهای مهم حوزه شرق، اقدامات مهم و تأثیرگذار اطلاعاتی دولت در اروپا و به استیصال کشاندن سازمان تروریستی منافقین، مذاکرات مهم و رو به جلو در زمینه خنثی‌سازی تحریم‌ها و به طور کلی چیدمان نظم جدید حاکم بر منطقه همگی گویای روند مثبت اقتدار و موقعیت ایران اسلامی است.
در این شرایط ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر ربایش یکی از عناصر سپاه پاسداران، مصداق واقعی «دستاوردتراشی» برای رژیمی است که بیش از پیش خطر سقوط را در یک قدمی خود می‌بیند. سران این رژیم و رسانه‌های وابسته به آنها در حالی از ربایش فردی وابسته به سپاه به نام یوسف شهبازی خبر می‌دهند، اول اینکه وی اردیبهشت 1402 به طور عادی از فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) ایران را به مقصد کشور همسایه شمالی ترک کرده و یقینا سیستم فرودگاهی کشور این خروج طبیعی را ثبت و ضبط کرده است؛ او پس از وارد شدن به کشور همسایه وارد مسیر همکاری با سیستم اطلاعاتی رژیم صهیونیستی می‌شود. دوم اینکه این فرد هیچ نسبتی از حیث سازمانی با سپاه ندارد؛ ثابت کردن اینکه شهبازی یک روز در سپاه نبوده و حتی یک روز نیز با سپاه همکاری نداشته کار دشواری نیست و با اندکی بررسی، دروغ آشکار صهیونیست‌ها و واقعیت قصه ساختگی آنان برملا می‌شود؛ اما آنها به اتکا قدرت عملیات روانی خود، در نظر دارند مانند همیشه منافع طرح این سوژه را در شبکه‌های اجتماعی با هدف قوی نمایاندن خود دریافت کنند!
طراحی سرویس امنیتی رژیم صهیونیستی و به بازی گرفتن فردی که دارای شخصیت متوهم و رفتارهای ماجراجویانه است و طرح سناریوی مضحک عملیات نظامی در قبرس جنوبی از زبان شهبازی، نشانه عمق استیصال آنان است، تا اینکه رهاوردی برای رژیم رو به سقوط صهیونیستی به حساب آید. نکته مهم پایانی اینکه معنا و پیامد اقتدار و موقعیت ممتاز ایران در منطقه آن است که از این به بعد باز باید منتظر سناریوهای عملیات روانی رژیمی باشیم که در عرصه عمل و میدان شکست‌های پی در پی را تجربه می‌کند، اما به تولید فیلم‌های کمدی در فضای مجازی دلخوش کرده است!  
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات