صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۳  ، 
کد خبر : ۳۴۹۳۲۳

پیام تسلیت نماینده ولی فقیه به تولیت مسجد مقدس جمکران

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی درگذشت پدر حجت الاسلام والمسلمین رحیمیان، تولیت مسجد مقدس جمکران را تسلیت گفت.

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ.

حضرت حجت‌الاسلام والمسلمین حاج محمدحسن رحیمیان(زید عزه)

تولیت ارجمند مسجد مقدس جمکران

 

سلام علیکم

تحول و تطور آدمی از نهاد جسم به نهاد روح، گرچه به مذاق خویشان و نزدیکان تلخ است، لیکن کسوت جان، عاقبت برکندنی و جامه مرگ ‌ناگزیر پوشیدنی است.

ارتحال ملکوتی والد مکرم‌تان، استاد عزیز و ارجمندم «حضرت آیت‌الله حاج شیخ یدالله رحیمیان دستجردی (ره)» که خداوند توفیق تلمذ در محضرشان را نصیبم نمود در موسم ایام شهادت سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌ الحسین(ع) و اصحاب وفادارش موجب تأثر و تألم فراوان گردید.

بی‌تردید تربیت و پرورش فرزندانی مؤمن و ولایت‌مدار همچون جنابعالی جز در سایه تعالیم قرآن کریم و معارف اهل بیت عصمت و طهارت(علیهم‌السلام) و در بیت آن پدر گرانقدر ممکن نمی‌باشد.

آن استاد اخلاق و عالم مجاهد که همسری فداکار، متقی و پدری مهربان بود، عمری را با پارسایی، خدمتگزاری صادقانه به اهل بیت(علیهم‌السلام)، کسب فیوضات دینی نزد حضرات آیات عظام سیدمحمد حسین شریعت درچه‌ای، شیخ محمدحسن عالم نجف‌آبادی، میرزا علی آقاشیرازی، ملاحسینعلی صدِّیقَین، عبدالحسین طیب، سیدحسین خادمی، آیت‌الله بروجردی، علامه طباطبایی و حضرت امام خمینی، رحمت‌الله علیهم اجمعین، بیش از هفت دهه تبلیغ و ترویج معارف اسلامی و وعظ و خطابه، بیان احکام دینی، تربیت شاگردان و طلاب علوم دینی، تأسیس و ساخت چند مسجد، تأسیس و مدیریت موفق مدرسه علمیه خواهران اصفهان و سایر اقدامات تأثیرگذار فرهنگی، تربیتی و اجتماعی سپری و با قلبی سرشار از عشق به حضرات معصومین(علیهم‌السلام) همزمان در شب تاسوعای حسینی، جان به جان آفرین تسلیم کرد و در جوار حق آرمید.

اینجانب ضمن اظهار همدردی فقدان آن فقید سعید را به جناب‌عالی و سایر بازماندگان تسلیت عرض نموده و علو درجات و رحمت واسعه الهی را برای آن فقیه نستوه و صبر و شکیبایی را برای سایر منسوبین، روحانیون و شاگردان حوزه‌های علمیه و مردم شهیدپرور اصفهان مسئلت می‌نمایم.

امید است خداوند متعال روح پاک آن فقید سعید را در اعلی علیین با حضرت اباعبدالله الحسین(علیه‌السلام) محشور فرماید.

 

عبدالله حاجی‌صادقی

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات