چند رسانه ای >>  عکس >> آخرین عناوین
تاریخ انتشار : ۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۹  ، 
کد خبر : ۳۵۷۵۱۹
حجت الاسلام حاجی صادقی در جمع دانشجویان و فراگیران نمایندگی ولی فقیه در سپاه:

انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی دنیا را فتح خواهد کرد/ آینده انقلاب از گذشته آن روشن‌تر است

دیدار رمضانی دانشجویان و فراگیران نمایندگی ولی فقیه درسپاه با حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در سالن شهید محلاتی معاونت نیروی انسانی برگزار شد. حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به بزرگترین برنامه جبهه استکبار گفت: بنابر گفته خبره‌ترین تحلیلگران آمریکا آخرین حربه دشمن جدا کردن مردم از انقلاب و قراردادن آنان در مقابل نظام است آن‌ها می‌گویند تنها راه مقابله با انقلاب اسلامی تحریک مردم و به خیابان کشیدن آنان است. امام مردم ایران در انتخاباتی که گذشت نشان دادند فریب برنامه‌های دشمن را نمی‌خورند.

دیدار رمضانی دانشجویان و فراگیران نمایندگی ولی فقیه درسپاه با حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه در سالن شهید محلاتی معاونت نیروی انسانی برگزار شد.

در این مراسم حجت‌الاسلام حاجی‌صادقی با اشاره به بزگترین برنامه جبهه استکبار گفت: بنابر گفته خبره‌ترین تحلیلگران آمریکا آخرین حربه دشمن جدا کردن مردم از انقلاب و قراردادن آنان در مقابل نظام است آن‌ها می‌گویند تنها راه مقابله با انقلاب اسلامی تحریک مردم و به خیابان کشیدن آنان است. اما مردم ایران در انتخاباتی که گذشت نشان دادند فریب برنامه‌های دشمن را نمی‌خورند.

وی افزود: شاید برخی گمان کنند شور این انتخابات نسبت به انتخابات پیشین کمتر باشد بنابراین حضور 40 درصدی مردم علامت پیروزی نیست. باید به آنان گفت که این آمار در برابر سیاه‌نمایی‌های شبانه روزی دشمن در فضای مجازی و شبکه‌های معاند و در افکار برخی از مردم رقم بسیار بالایی است.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با اشاره به وظیفه پاسدار اظهار داشت: امروز حفظ مردم در سنگرهای انقلاب از بزرگترین وظیفه‌های نیروهای انقلابی است که تنها از طریق خدمت صادقانه و تمام وقت به دست می‌آِید.

نماینده ولی فقیه در سپاه با تاکید بر این که قدرت، علم و ایمان مثلث پیروزی در مقابل جبهه دشمن است تصریح کرد: داشتن قدرت‌های سخت‌افزاری مانند پهپاد، موشک و تانک از برنامه‌های است که خداوند متعال برای جبهه مسلمین واجب کرده است« وَ أَعِدُّوا لَهُمْ مَا اسْتَطَعْتُمْ مِنْ قُوَّة». و این قدرت تنها زمانی کارایی خود را نشان می‌دهد که همراه با دو قدرت درونی ایمان و علم همراه باشد چرا که علم به انسان سرعت می‌دهد و ایمان به آن جهت.

وی با اشاره به خاطره‌ای از امام خمینی(ره) گفت: در دوران جوانی که توفیق دیدار امام خمینی(ره) را پیدا کردم در آن دیدار امام به من فرمود:« در درس خواندن تلاش کنید و هر روز هم ایمان و تقوای خود را افزایش دهید در این صورت موفق خواهید شد».

حجت‌الاسلام حاجی صادقی با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی سنگرهای کلیدی دنیا را فتح خواهد کرد ادامه داد: پیروزی از آن انقلاب اسلامی است این یک وعده الهی و قرآنی است و تا قلب بسیاری از کشورها خواهد رفت امروز یمن، عراق، لبنان و حتی بعضی از کشورهای غربی به سمت انقلاب روی آورده‌اند. 

نماینده ولی فقیه در سپاه با اشاره به اینکه آینده انقلاب از گذشته آن روشنتر است تاکید کرد: در همان اویل انقلاب افراد صاحب نامی دست به فتنه زدند و خواستند انقلاب را از صحنه خارج کنند در این میان بعضی‌ها هم گمان ‌کردند کار انقلاب تمام شده است اما خداوند پشت انقلاب بود. امروز شما جوانان هم بدانید که خداوند متعال پشت این انقلاب است بنابراین با قدرت جلو بروید و از چیزی نترسید.

وی ادامه داد: خداوند متعال پس از جنگ احد آیه« و لاتهِنوا و لاتحزنوا و أنتُمُ الأعلون إِنْ کنتُم مُؤمِنین» را نازل کرد و به مومنین هشدار داد که ازقدرت و برنامه‌های دشمن نترسید بلکه به ایمان خودتان نگاه کنید هر چقدر ایمان و ایستادگی‌تان در برابر دشمن زیاد باشد یاری و امداد خداوند بیشتر خواهد بود.

حجت‌الاسلام حاجی صادقی در پایان با توضیح اینکه یکی از سنت‌های تبصره ناپذیر خداوند متعال شکرگذاری است گفت: یکی از دعاهای مردم در طول تاریخ برکناری پادشاهان طاغوتی و حضور رهبران دینی و الهی بوده است. امروز خدا به ما توفیقی داده است که در ظل رهبری دینی که حکم خداوند را در جامعه پیدا می‌کند حضور داریم و این نعمتی است که باید شاکر آن باشیم.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات