صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۰۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۴  ، 
کد خبر : ۳۵۳۴۴۸

نماینده ولی فقیه در سپاه: بعد از نظام جمهوری اسلامی، عظیم‌ترین یادگار امام(ره)، بسیج است

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران گفت: عد از نظام جمهوری اسلامی، عظیم‌ترین و ماندگار‌ترین یادگار امام(ره) بزرگوار، بسیج است، بسیج در کنار سایر نهاد‌ها نیست بلکه سبک زندگی در عرصه‌های مختلف است که ریشه در فرهنگ علوی و فاطمی و فرهنگ و گفتمانی دارد که اقشار مختلف جامعه و همه مردم را در بر می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، صبح امروز در گردهمایی سراسری مسؤولان بسیج دانشجویی و طلاب بسیجی که در حرم مطهر امام خمینی(ره) برگزار شد، با اشاره به اینکه بسیج یک تفکر است، اظهار کرد: بعد از نظام جمهوری اسلامی، عظیم‌ترین و ماندگار‌ترین یادگار امام(ره) بزرگوار، بسیج است که در همه نقاط کشور وجود دارد و بسیج طلبه و دانشجو اهمیت و رسالت سنگین تری در بین سایر اقشار بسیج دارند.

وی با اشاره به ماموریت‌های بسیج طلبه و دانشجو در طرح تعالی بسیج، گفت: امام(ره) در پیام خود به این دو تشکل مطالباتی داشتند که مهمترین آنها دفاع تمام قد از انقلاب و نظام، وحدت و هم افزایی هرچه بیشتر بین حوزه و دانشگاه، تقویت فرهنگ و روحیه جهادی در حوزه و دانشگاه، جهت دهی و هدایت فکری و عملی سایر اقشار، زمینه سازی برای نهضت ظهور و تمدن اسلامی و مقابله با تمام فتنه ها و تهاجم ها است.

نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با اشاره به اینکه بسیج طلبه و دانشجو مطالبات امام(ره) را در ماموریت‌های خود دنبال می‌کنند، ادامه داد: بسیج در کنار سایر نهاد‌ها نیست بلکه سبک زندگی در عرصه‌های مختلف است که ریشه در فرهنگ علوی و فاطمی و فرهنگ و گفتمانی دارد که اقشار مختلف جامعه و همه مردم را در بر می‌گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین حاجی صادقی با بیان اینکه امروز فرهنگ بسیجی بر همه کشور به ویژه قوه مجریه حاکم است، افزود: امروز رئیس جمهوری با خصوصیات یک بسیجی واقعی، مجاهد و سرشار از امید و انرژی داریم و لذا به آیت الله رئیسی می‌گوییم با همین روجیه بسیجی و شجاعت و قدرت به پیش بروید که همه بسیجیان و به ویژه بسیج طلبه و دانشجو در همه صحنه‌ها حامی شما هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امروز در محضر امام راحل و با اذن رهبر معظم انقلاب، با امام بنیانگذار و با امامی که امروز معجزه آسا انقلاب را مدیریت می‌کند، میثاق می‌بندیم که در مسیر انقلاب همچون گذشته استقامت خواهیم کرد و پشتیبان دولت مردمی هستیم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات