صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۷  ، 
کد خبر : ۳۴۹۶۴۳

حاج‌علی‌اکبری: دشمن برای چندمین بارشکست فضاحت‌باری در جنگ ترکیبی علیه ایران خورد

حجت‌الاسلام محمدجواد حاج علی‌اکبری ظهر امروز در مراسم اردوی « طلایه‌داران فردا »؛ضمن تسلیت آیام سوگواری اباعبدالله علیه السلام این ایام را فرصتی برای جامعه معرفی کرد که می‌تواند از لحاظ روحی و آرمانی به‌روز شده و از کرامات این ماه برخوردار شود.

حاج‌علی‌اکبری: دشمن برای چندمین بارشکست فضاحت‌باری در جنگ ترکیبی علیه ایران خورد

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان با اشاره به فرمود مقام معظم رهبری نسبت به اجرای پرشور برنامه‌های محرم نسبت به سال‌های قبل، افزود:در مجموع برنامه‌های محرم ما نسبت به سال‌های قبل خیلی پرشورتر بود و ضد انقلاب می‌خواست در مقابل جامعه حسینی بایستد اما رسوا شدند و این هم از برکات اباعبدالله است و این دستگاه هر روز پرشورتر از قبل کار خودش رو انجام می‌دهند. 

رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه ادامه داد: ارزش‌های حسینی ارزش‌های فطری و شعارهای فطری است و ظرفیت جهان‌گیر شدن دارد اگر سخن از آزادگی، جوانمردی، همت بلند، وفا و شجاعت  فطری است و در واقع فطرت انسان فطرت الهی می‌باشد ما باید از این سرمایه بزرگ برای خودسازی و دیگرسازی استفاده کنیم.

وی، به آخرین تلاش دشمن یا همان تعبیر جنگ ترکیبی اشاره کرد و گفت: دشمن برای بار چندم شکست فضیحت‌باری خورد، چرا که ملت ما مدام در حال رشد هست و همیشه نظام محاسباتی دشمن را به‌هم ریخته‌ایم.

علی‌اکبری ادامه داد: ملت ما توانسته با جامعه مستضعف جهان ارتباط نزدیکی برقرار کند و این همدردی موجب گشته  جامعه غیر از مسلمان‌ها هم با آموزه‌های حسینی ارتباط برقرار کنند و امتداد این حرکت خیلی گسترده  است.

وی، به نقش زنان در دوام نهضت امام حسین علیه السلام اشاره کرده و متذکر شد: بر اساس اراده الهی ورورد بانوان به میدان عدالت‌خواهی و حق‌گویی رسوایی دشمن و زنده نگه داشتن قیام عاشورا را موجب شد.

نماینده ولی فقیه در اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان  خاطرنشان کرد: جریان انقلاب اسلامی طلوع دوباره‌ای بود از نهضت امام حسین علیه السلام و  هر روز هم مشتری‌های جدید خودش را در جهان پیدا می‌کند و نتیجه می‌گیریم برای رسیدن به هدف نهایی یعنی ظهور امام زمان (عج) راهی جزء مسیر امام حسین علیه السلام نداریم. 

وی، بانوان را پرچم‌داران حرکت حسینی معرفی و تاکید کرد: باید با بینش، بصیرت، حیا و عفت در مقابل فتنه‌های دشمنان مقاومت کرده و در جایگاه مناسب جوانان نقش خود را به درستی ایفا کنند.

حاج علی اکبری توصیه کرد: دانش‌آموزان خودسازی را جدی بگیرند و با شناخت کامل از نقاط ضعف و قوت مبارزه با اسکتبار را از کف مدرسه با همکاری مسئولان فرهنگی و تربیتی اجرا کنند.

وی یادآور شد: همین نظام تعلیم و تربیت ما با همه دشواری‌ها و کمبودها موفقیت‌های کمی نداشته که شناخت و تبیین آن برای محصلین و معلمان ضرورت دارد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات