صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵  ، 
کد خبر : ۳۴۹۸۴۷

پاک فطرت: مسئولین با کنترل مرز‌ها از ورود تروریست ها به داخل کشور جلوگیری کنند

علیرضا پاک فطرت نماینده شیراز در مجلس شورای اسلامی در واکنش به حادثه تروریستی شاهچراغ شیراز، عنوان کرد: مجلس بار‌ها در جلسات خصوصی در مورد مرز‌های کشور بخصوص مرزهای شرقی هشدارهای لازم را داده بود. متاسفانه در برخی مرز‌ها کنترل ها دقیق نیست و اتباع بیگانه راحت وارد کشور می‌شوند.

وی با تاکید بر اینکه مسئولین باید دقت بیشتری در کنترل مرزها داشته باشند خصوصا مرزهای شرقی، افزود: اتباع بیگانه هنگام ورود به داخل کشور حتما باید با مدارک معتبر وارد شوند و کنترل شوند.

پاک فطرت: مسئولین با کنترل مرز‌ها از ورود تروریست ها به داخل کشور جلوگیری کنند

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی خاطر نشان کرد: بسیاری از این تروریست‌ها قبل از وقوع جرم توسط ارگان‌های امنیتی دستگیر می‌شوند اما بعضی همچون تروریست شاهچراغ می‌توانند از تور تیم‌های امنیتی عبور کنند و به جنایت دست بزنند.

پاک فطرت با اشاره به تهدید دشمنان مبنی بر اقدام تروریستی در ایام، گفت: دشمنان قبل از محرم از طریق رسانه‌ها پیام‌های تهدید آمیز به ملت ایران داده بودند مبنی بر این که در عزاداری‌های شرکت نکنند اما مردم شیراز با داشتن بیش از ۵۰۰ هیئت مذهبی ماه محرم را گرامی داشتند. آن‌ها در حرم احمد بن موسی عزاداری کردند. حتی بعضی شب‌ها عزاداری تا نماز صبح به طول می‌انجامید. نماز را هم در حرم اقامه می‌کردند.

وی گفت: طبیعی بود که دشمن تحمل این عزاداری‌ها را نداشت و به دنبال ضربه زدن در دهه اول محرم بود که موفق نشد در نهایت اکنون از این فرصت استفاده کرد. البته با فداکاری نیروهای حفاظت حرم نتوانستند وارد حرم شوند و در ورودی حرم تروریست را دستگیر کردند.

وی به نقش دستگاه امنیتی در جلوگیری ازحملات تروریستی پرداخت و گفت: دستگاه‌های امنیتی دفعه قبل سر شاخه‌های تروریست‌ها را دستگیر کردند. همه آن‌ها را به سزای اعمالشان رساندند. ضربه بسیار سنگینی به داعش زدند. آن‌ها هم گفته بودند انتقام می‌گیرند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات