صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۳  ، 
کد خبر : ۳۵۰۹۴۲

اجتماع «امام رضایی‌ها» در میدان امام حسین تهران

اجتماع «امام رضایی‌ها» همزمان با سالروز شهادت امام رضا(ع) با حضور پرشور عاشقان ولایت و امامت، هیأت‌های مذهبی و خادمیاران رضوی در میدان آیینی امام حسین(ع) تهران برگزار شد.

اجتماع «امام رضایی‌ها» عصر امروز همزمان با سی‌ام ماه صفر سالروز شهادت امام رضا(ع) با حضور پرشور عاشقان ولایت و امامت و هیأت‌های مذهبی در میدان آیینی امام حسین(ع) تهران برگزار شد.

اجتماع «امام رضایی‌ها» در میدان امام حسین تهران

ارادتمندان خاندان اهل بیت علیهم السلام در آخرین روز از ماه صفر برای عرض ارادت به امام رئوف، از میدان شهدا به سمت میدان امام حسین(ع) پیاده روی کردند و با برپایی آیین‌های عزاداری، در سوگ شهادت آن امام همام اشک ماتم ریخته و بر سرو سینه زدند.

 

در طول مسیر پیاده روی، موکب‌های خدمات رسانی به عزاداران و عاشقان اهل بیت علیهم السلام انواع خدمات فرهنگی، اجتماعی، هنری، عمومی و ... ارائه دادند و چایخانه و شربتخانه رضوی نیز در میدان آیینی امام حسین(ع) بر پا بود.

همه ساله همزمان با شهادت امام رضا(ع) اجتماع عظیم خادمیاران و یاوران آن حضرت در تهران برگزار می شود و امسال در کنار خدام الرضا(ع) سایر شهروندان، هیئت ها و گروه های عزاداری نیز حضور داشتند.

مراسم عزاداری حضرت علی بن موسی الرضا(ع) امسال با حضور گسترده اقشار مختلف مردم مومن استان تهران همراه با دسته‌های سینه‌زنی و زنجیرزنی برگزار شد و عزاداران به سوگواری شام غریبان شهادت امام هشتم پرداختند.

حجت الاسلام علیرضا پناهیان در این مراسم به سخنرانی پرداخت و مداحان اهل بیت علیهم السلام در سوگ امام مهربانی ها مداحی و مرثیه سرایی کردند.

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات