صبح صادق >>  پاسدار >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۵  ، 
کد خبر : ۳۵۱۱۷۴

کشف بزرگ‌ترین محموله ویژه آشوب

بزرگ‌ترین محموله تجهیزات و سلاح‌های سرد برای به‌کارگیری در اغتشاشات حاوی باتوم، شوکر و انواع سلاح‌های گرم در منطقه شمال‌غرب کشور با تلاش قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) سپاه کشف و ضبط شد.
سردار پورجمشیدیان، فرمانده قرارگاه حمزه سیدالشهدا(ع) شمال‌غرب کشور در این‌باره توضیح داد: «این محموله شامل بیش از 18 هزار باتوم، حدود 53 هزار انواع شوکر برقی و بیش از 54 هزار انواع چاقوهای ضامن‌دار است که این اقلام از تجهیزات و سلاح‌های بسیار خطرناکی است که می‌توانست در اغتشاشات استفاده شود.»
وی افزود: «این اقدام با هماهنگی وزارت اطلاعات، سازمان اطلاعات سپاه و همچنین اطلاعات مرزبانی و انتظامی صورت گرفت و این دستگاه‌ها اشراف مقتدرانه‌ای در همه مناطق کشور، به ویژه منطقه قرارگاه حمزه شمال‌غرب و غرب کشور ایجاد کردند.»
فرمانده قرارگاه حمزه تصریح کرد: «با کسانی که امنیت مردم را به مخاطره بیندازند، قاطعانه برخورد خواهد شد؛ امنیت مردم، مرزها و شهرهای مرزی خط قرمز جمهوری اسلامی است.»
بر اساس این گزارش، این محموله‌ ویژه آشوب، بزرگ‌ترین محموله کشف شده در سال اخیر بوده که ارزش آن بیش از 100 میلیارد تومان است. در ماه‌های گذشته هم محموله‌های مشابه دیگری کشف شده بود.
گفتنی است، همزمان با سالگرد آشوب‌های سال گذشته، ضدانقلاب در روزهای گذشته با انواع فراخوان‌ها سعی در کشاندن مردم به خیابان‌ها داشت که تیر آنها به سنگ خورد و هزینه‌های هنگفت آ‌نها دود شد و هوا رفت. تهران در هفته گذشته روزهای آرامی را سپری کرد و این امر سبب عصبانیت بیشتر ضدانقلاب شده و هوشیاری سپاه در کشف و خنثی‌سازی توطئه‌ها بیش از پیش این عصبانیت را تشدید کرده ‌است.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات