تاریخ انتشار : ۲۷ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۵۳۲۱۰

حزب‌الله: پاسخ تهدیدات آمریکا را با تشدید حملات ضد صهیونیست‌ها می‌دهیم

یک مسئول حزب‌الله با اشاره به وضعیت فرسایشی ارتش صهیونیستی مقابل مقاومت تأکید کرد: ما هرگز غزه را تنها نمی‌گذاریم و پاسخ پیام‌های تهدیدآمیز آمریکا را با تشدید حملات موشکی و پهپادی خود ضد اشغالگران می‌دهیم

شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله لبنان در سخنانی درباره آخرین تحولات مربوط به روند تقابل مقاومت با دشمن صهیونیستی در جنوب لبنان و نیز غزه اعلام کرد، عملیات طوفان الاقصی اوج عملیات‌ها و نقطه عطف عملیات‌های مقاومت و نیز به‌مثابه زلزله‌ای تاریخی بود که رژیم اشغالگر را به لرزه درآورد، این عملیات پیامدهای فاجعه‌بار و بی‌سابقه‌ای بر دشمن صهیونیستی داشت و همه عناصر قدرت اسرائیل را نابود کرد.

 

دشمن با هیچ‌چیز نمی‌تواند از شکست فرار کند

شیخ قاووق افزود، دشمن اشغالگر امروز غرق در ترس از آینده و واقعیت شکستی است که نمی‌تواند با هیچ چیز آن را تغییر دهد. صحنه‌های ذلت و تحقیر صهیونیست‌ها مقابل چشم جهانیان قرار دارد و شهرک‌نشینان از شهرک‌های اطراف نوار غزه فرار کرده و در النقب آواره هستند و حتی در پناهگاه‌ها نیز احساس امنیت ندارند، به همین دلیل است که اشغالگران برای انتقام‌جویی بعد از شکست سنگین مقابل مقاومت، به سلاح تروریسم و توحش روی آورده‌اند و مرتکب جنایات مستمر در برابر چشم جهانیان می‌شوند.

 

وی تصریح کرد، صهیونیست‌ها از خلال کشتار غیرنظامیان به‌دنبال شکستن اراده مقاومت و ملت فلسطین هستند و می‌خواهند ساکنان غزه را به صحرای سینا منتقل و آنها را آواره کنند اما اتفاقی که افتاد خلاف خواست و تصور دشمن بود و رژیم اشغالگر با این جنایات خود هر روز در بحرانی عمیق‌تر غرق می‌گردد و بیش از پیش رسوا می‌شود.

 

سازشکاران به خون شهدای غزه خیانت می‌کنند

این مسئول حزب‌الله گفت: آمریکا کسی است که امروز جنگ غزه را روی زمین مدیریت و در شورای امنیت و همه محافل بین‌المللی از رژیم اشغالگر دفاع می‌کند. طبیعی است که آمریکا به‌عنوان حامی اصلی رژیم موقت صهیونیستی چنین موضعی اتخاذ کند اما این طبیعی نیست که در سایه تجاوزات و کشتارهای شنیع اشغالگران علیه زنان و کودکان غزه می‌بینیم که حتی برخی از کشورهای عربی و اسلامی نیز همچنان نفت رژیم صهیونیستی را تأمین می‌کنند و به روابط اقتصادی و امنیتی و نظامی با این رژیم ادامه می‌دهند.

شیخ قاووق تأکید کرد: بنابراین طبیعی است که مردم غزه احساس کنند این کشورهای عربی و اسلامی با دشمن همدست هستند تا به خون شهدای غزه خیانت کنند. اعراب وظیفه دارند در شرایط کنونی آمریکا را برای توقف تجاوزات علیه غزه تحت فشار قرار دهند. می‌دانیم که این کشورها کارت‌های فشار زیادی دارند اما همچنان می‌خواهند در موضع خیانت به مردم غزه باقی بمانند و خون شهدای فلسطینی لکه ننگی بر پیشانی این کشورها و سازشکاران عرب و همه کسانی است که با آمریکا و اروپا همکاری می‌کنند.

 

پاسخ تهدیدات آمریکا را با تشدید حملات ضد اشغالگران می‌دهیم

وی درباره شرایط مقاومت لبنان در نبرد با دشمن صهیونیستی اظهار داشت: حزب‌الله اولین گروه مقاومت بود که برای حمایت از غزه به پا خاست و تا زمانی که تجاوزات اشغالگران ادامه داشته باشد عملیات‌های ما نیز در میدان ادامه دارد. مقاومت لبنان یک جنگ فرسایشی واقعی و بی‌سابقه به دشمن اشغالگر تحمیل کرده است و عملیات‌های حزب‌الله چه در سطح کیفی و چه کمّی پیشرفت مستمر دارد و به همین منوال ادامه خواهد داشت.

 

این مسئول حزب‌الله در ادامه گفت: پهپادهای مقاومت به حیفا و فراتر از حیفا رسیده است و ما با پهپادها و موشک‌های خود در میدان نبرد هستیم و تأکید می‌کنیم که غزه هرگز تنها نیست. آمریکایی‌ها همچنان درحال ارسال پیام‌های تهدیدآمیز هستند و ناوهای خود را به دریای مدیترانه فرستاده‌اند تا مقاومت لبنان را برای توقف عملیات‌های خود در جنوب تحت فشار قرار دهند، اما حزب‌الله پاسخ این تهدیدات را با ادامه و تشدید عملیات‌های خود ضد اشغالگران می‌دهد.

شیخ قاووق در پایان تأکید کرد: آمریکا علی‌رغم همه تهدیدات خود، در توقف عملیات‌های مقاومت در لبنان و عراق و یمن برای حمایت از مردم غزه شکست خورد و رزمندگان مقاومت، وفادار و آزاده و شریف هستند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات