تاریخ انتشار : ۲۹ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۴۲  ، 
کد خبر : ۳۵۳۲۶۲

انصارالله: گروگان‌گیری کشتی اسرائیلی بیانگر جدیت ما برای ورود به نبرد است

سخنگوی جنبش انصارالله یمن تأکید کرد که گروگان‌گیری کشتی اسرائیلی عملیاتی است که جدیت نیروهای مسلح یمن برای ورود به نبرد در حمایت از مقاومت در غزه را نشان می‌دهد.

«محمد عبدالسلام» سخنگوی جنبش انصارالله یمن از جدیت نیروهای مسلح این کشور برای ورود به نبرد با هدف یاری مقاومت در غزه خبر داد. 

شبکه «المیادین» روز یکشنبه (دیروز) به نقل از منابع آگاه خبر داد نیروی دریایی یمن موفق شده است یک کشتی اسرائیلی را در دریای سرخ تحت کنترل خود درآورد.

طبق این گزارش، ۵۲ نفر در این کشتی حضور داشته‌اند که همگی دستگیر شده‌اند. المیادین اضافه کرد که خدمه این کشتی و تمام کسانی که در آن حضور داشته‌اند، تحت بازجویی قرار دارند تا تابعیتشان مشخص شود.

عبدالسلام در این خصوص گفت: «گروگان‌گیری کشتی اسرائیلی یک اقدام عملی است که جدیت نیروهای مسلح برای ورود به نبرد با هدف یاری مقاومت در غزه را ثابت می‌کند». 

وی تصریح کرد که هر گونه تمایلی برای عدم گسترش دامنه درگیری به توقف تجاوزات اسرائیل علیه نوار غزه بستگی دارد. 

به نوشته وبگاه «العهد»، سخنگوی انصارالله یمن همچنین گفت که جهان بایستی درک کند که جنایت‌های دشمن صهیونیستی در غزه از حد و مرز گذشته است. 

وی گفت: «بر هر انسان آزاده‌ای در این جهان واجب است که برای توقف تجاوزات اسرائیل علیه غزه اقدامی بکند چرا که بیانیه‌های محکومیت در جهانی که تنها زبان زور را می‌فهمد، فایده‌ای ندارد». 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
0
0
الهی خدا عمرتون بده
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات