صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵  ، 
کد خبر : ۳۵۳۹۶۱

دیدار رئیس قوه قضائیه با دانشجویان اردبیل

رئیس قوه قضائیه در نخستین برنامه سفر استانی به اردبیل ‌به مناسبت روز دانشجو به دید‌ار دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی رفت.

حجت‌الاسلام محسنی‌اژه‌ای در نخستین برنامه سفر استانی به اردبیل ‌به مناسبت روز دانشجو به دید‌ار دانشجویان در دانشگاه محقق اردبیلی رفت.

رئیس دانشگاه محقق اردبیلی در ابتدای این دیدار با بیان اینکه تعداد زیادی از دانشجویان پشت درها هستند، گفت: دانشجویانی که سرپا ایستاده‌اند عذرخواهی ما را بپذیرند.

‌‌در ابتدای این مراسم ‌یکی از دانشجویان دانشگاه محقق اردبیلی پشت تریبون رفت و از رئیس قوه قضائیه خواست در مورد عزل وزیر قبلی جهاد کشاورزی شفاف‌سازی کنند و آیا پای وزیر معزول در فساد واردات نهاده‌های دامی گیر است؟

از اینکه جلوی گسترده‌تر شدن ابعاد فساد در ورود نهاده‌های دامی در دولت فعلی را گرفتید متشکرم. چه ارتباطی بین عزل وزیر قبلی جهاد کشاورزی و واردات نهاده‌های دامی وجود داشت؟ آیا پای وزیر معزول در این فساد گیر است؟

گاهی برای ریشه‌کن کردن فساد باید سراغ ریش سفیدان این عرصه رفت. برخی تسهیل‌گر فساد اطرافیان خود می‌شوند. مبارزه ساختاری با فساد و خشکاندن ریشه‌های آن واجب است، ممنون که از تخلف و فساد فرزندان معاون اول خودتان هم نگذشتید.

گمان نمی‌کردیم از بین تعداد زیاد دانشگاه‌های مرکز دانشگاه محقق اردبیلی را برای حضور در روز دانشجو انتخاب کنید. خوشحالیم یک نفر از مرکزگرایی و تبعیض دست برداشت و عدالت را رعایت کرد.

داماد یکی از وزرای دولت قبل در زمره متهمان پرونده پتروشیمی گیت بود و اکنون در بلاد کفر با لباس نامتعارف عکس منتشر می‌کند.

‌اژه‌ای در ابتدای دیدار ضمن تبریک روز دانشجو دانشجویان را امید انقلاب و آینده کشور عنوان کرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات