سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶  ، 
کد خبر : ۳۵۴۱۵۴

بهادری جهرمی: بیش از نیمی از اعضای کابینه دولت روز دانشجو به دانشگاه‌ها رفتند

علی بهادی جهرمی سخنگوی دولت در نشست خبری گفت: بیش از نیمی از اعضای هیات وزیران به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه‌ها حضور داشتند و بیش از سی جلسه این‌چنینی در روزهای اخیر برگزار شد.

علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت امروز (سه‌شنبه، ۲۱ آذر) در نشست خبری ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا(س) گفت: بیش از نیمی از اعضای هیات وزیران به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه‌ها حضور داشتند و بیش از سی جلسه این‌چنینی در روزهای اخیر برگزار شد؛ آقای رئیس‌جمهور تاکید دارند این جلسات مناسبتی نباشد و در ایام سال ادامه داشته باشد.

سخنگوی دولت تصریح کرد: در حوزه دیپلماسی همسایگی محوریت اصلی موضوعات اقتصادی است و آثار متعددی هم داشته است که یکی از آن‌ها، کمک به تحقق رشد اقتصادی است.

وی افزود: در هشت ماه نخست سال جاری (نسبت به مدت مشابه سال گذشته) رشد ارزش صادرات به کشورهای همسایه ۱۲ درصد بوده است و به حدود ۱۸ میلیارد دلار رسیده است.

وی افزود: گزارش امروز کمیسیون بودجه در خصوص کلیات لایحه بودجه ۱۴۰۳ گزارش مثبتی بود. تلاش دولت بر این بوده که بودجه واقعی پیش‌بینی شود. هم منابع درآمدی و هم هزینه‌ها متناسب با این منابع واقعی پیش‌بینی شده است. انتظار داریم که با همکاری نزدیک دولت و مجلس، مشابه همکاری‌ها در تصویب برنامه هفتم توسعه، بتوانیم از بیش برآورد یا برآورد غیرواقعی منابع جلوگیری کنیم.

بهادری اظهار داشت: امیدواریم در گرو همکاری سازنده میان دولت و مجلس شورای اسلامی، بودجه تراز مناسبی برای ۱۴۰۳ پیش رو داشته باشیم که هم به رشد اقتصادی و هم به اجرای مرحله اول برنامه هفتم توسعه کمک کند.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات