سیاسی >>  دولت >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۷  ، 
کد خبر : ۳۵۳۲۴۵

بهادری‌جهرمی: تلاش ۸۰ساله غرب برای فراموشی جنایات رژیم صهیونیستی به باد رفته است

سخنگوی دولت گفت: رژیم صهیونیستی بعد از ۸۰ سال که کوشیدند جهانیان این غصب و جنایات را فراموش کنند، امروز با طوفان الاقصی غبارها کنار رفت و همگان فهمیدند که حق با کیست.

علی بهادری‌جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز، یکشنبه، در همایش دانش‌آموزی «من دادخواه توام» که به‌مناسبت روز جهانی کودکان و در حمایت از کودکان غزه، در مجموعه سرچشمه تهران برگزار شد، طی سخنانی ضمن تبریک ولادت حضرت زینب کبری(س) بیان کرد: رژیم صهیونیستی با کمک آمریکا و انگلیس در 80 سال اخیر تلاش کرد که جهانیان فراموش کنند که آن‌ها سرزمین فلسطین را غصب کرده‌اند.

وی افزود: این جنگ 80 سال ادامه دارد و عملیات طوفان الاقصی این خاطره 80ساله را در ذهن جهانیان زنده کرد که رژیم صهیونیستی غاصب و قاتل است؛ علی‌رغم اینکه این رژیم در این سال‌ها کوشید مردم دنیا این جنایات و کشتارها را فراموش کنند.

سخنگوی دولت عنوان کرد: بعد از 80 سال که رژیم صهیونیستی کوشیدند جهانیان این غصب و جنایات را فراموش کنند، امروز با طوفان الاقصی غبارها کنار رفت و همگان فهمیدند که حق با کیست. امروز مردم جهان در هر کشوری به‌خلاف تمام هزینه‌های برخی دولت‌ها که حامی صهیونیست‌ها هستند، به خیابان‌ها می‌آیند و می‌گویند که به مردم فلسطین ظلم شده است.

بهادری‌جهرمی گفت: اگر امروز موشک آمریکایی و انگلیسی بر سر مردم فلسطینی، خانه، مدرسه و بیمارستان فلسطینیان می‌افتد، این موشک را همان کسی ساخته که سالیان سال است می‌خواهد اذهان را از درک حقیقت منحرف کند. عده‌ای نمی‌خواهند انسان و انسانیت زنده بماند؛ آن‌ها مخالف انسان هستند و اگر بتوانند انسانیت را از بین می‌برند.

وی افزود: حضور نخست‌وزیر انگلیس و رئیس‌جمهور آمریکا در مناطق اشغالی و اهدای موشک به رژیم صهیونیستی برای کشتار مردم غزه، تشویق این رژیم برای جنایت است، همین‌ها در رسانه‌های‌شان هم می‌کوشند تا فطرت پاک و حق‌طلبی خاموش شود. 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات