سیاسی >>  امنیتی - دفاعی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵  ، 
کد خبر : ۳۵۴۶۶۵

سخنگوی سپاه پاسداران: سردار شهید سیدرضی از تاثیرگذاران جبهه مقاومت بود

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با محکوم کردن ترور سردار شهید سید رضی به دست رژیم صهیونیستی گفت: شهید رضی از تاثیرگذاران جبهه مقاومت بوده است.

سردار رمضان شریف سه شنبه شب در یادواره ۳۵ شهید حوزه مقاومت بسیج بدر در کوکده آمل با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی اظهار کرد: نفرت از رژیم کودک کش اسرائیل در پی کشتار زنان و کودکان بی پناه در غزه به نفرت جهانی تبدیل شده است.

وی با عنوان این که دنیا متوجه ماهیت پلید رژیم غاصب صهیونیستی شده است، افزود: متأسفانه این رژیم به هیچ قانونی در مجامع جهانی و بین المللی پایبند نیست و وحشی گری های زیادی در غزه به راه انداخته است.

وی با اشاره به اهمیت نامگذاری قدس توسط حضرت امام راحل ادامه داد: ماهیت پلید رژیم سفاک صهیونیستی برای همه مردم دنیا روشن و مشخص شده است و علاوه براین سازمان ملل و شورای امنیت نیز قادر نیستند این رژیم را از بمباران مراکز آموزشی، بیمارستان‌ها و خانه‌های مردم بی دفاع منصرف کند.

مقاومت مردم فلسطین برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است

سردار شریف با اظهار این که صبر و ایستادگی ملت مظلوم فلسطین برگرفته از فرهنگ دفاع مقدس است با محکوم کردن ترور سردار سید رضی موسوی از مستشاران ایران در سوریه به دست رژیم صهیونیستی گفت: سید رضی از تاثیرگذارهای جبهه مقاومت در سوریه بود و در فراهم کردن امکانات برای مقابله با داعش جنایتکار زبانزد بود.

سخنگوی سپاه پاسداران با بیان این که ما از این شهادت‌ها نمی‌ترسیم گفت: امروز ده‌ها سردار و از جان گذشته‌هایی نظیر سردار شهید سید رضی در ایران اسلامی به صف هستند.

سردار شریف با عنوان این که دشمن می‌خواهد نقاط ضعف را در کشور برجسته کند و پیشرفت‌های کشور رانادیده گیرد، افزود: این درحالی که ملت ایران از گردنه‌های سخت با صلابت عبور می‌کند و زیر سایه تحریم‌های ظالمانه خم نشده است.

وی با اظهار این که هرچند دلمان از برخی اقدام‌های ناشایست و اختلاس و دزدی‌ها و عملکردهای نادرست خون است، افزود: دشمنان نیز از این فرصت برای زیرسوال بردن و چالش سوءاستفاده می‌کنند.

سردار شریف با تاکید بر حضور باشکوه و آگاهانه مردم در انتخابات گفت: حضور باشکوه مردم در پای صندوق‌های رأی سبب عقب نشینی دشمن از پیاده کردن نقشه‌های شوم آنان می‌شود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات