صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۳:۰۸  ، 
کد خبر : ۳۴۴۲۴۲

سخنگوی سپاه به اسپوتنیک: پاسخهای دردناکی به حملات اسرائیل در ایران داده‌ایم

سردار رمضان شریف، سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب امروز (پنجشنبه، ۹ ژانویه) در گفت‌وگو با خبرگزاری روسی اسپوتنیک تصریح کرد: «حملات اسرائیلی‌ها در ایران با شکست مواجه شد، اما پاسخ‌های دردناکی دریافت کردند و این به زودی در رفتارشان نمایان خواهد شد.

سخنگوی سپاه به اسپوتنیک: پاسخهای دردناکی به حملات اسرائیل در ایران داده‌ایم

وی افزود: بر دفاع از منافع ملی و امنیت مردم خود مصمم هستیم و تمام سازوکارهای لازم برای آن را داریم.

سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران چند روز پیش در گفت‌وگو با شبکه یمنی «المسیره» گفته بود که عاملان حمله ناموفق به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع ایران در اصفهان پاسخ مناسب را دریافت خواهند کرد و پشیمان خواهند شد.

وی تصریح کرده بود: دشمن می‌داند هرگونه اقدام علیه ایران مجازات سختی به دنبال خواهد داشت و آنها به خوبی معنای مقابله به مثل را خواهند فهمید.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران اخیرا با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: شامگاه هشتم بهمن ۱۴۰۱ حوالی ساعت ۲۳:۳۰ حمله ناموفق با استفاده از ریزپرنده به یکی از مجتمع‌های کارگاهی وزارت دفاع صورت گرفت و خوشبختانه با پیش‌بینی‌ها و تمهیدات پدافندی صورت‌گرفته یکی از آنها مورد اصابت پدافند هوایی مجتمع و دو فروند دیگر آن در تله‌های پدافندی گرفتار و منفجر شدند.

وزارت دفاع در بخش دیگری از این اطلاعیه با تاکید بر اینکه این حمله ناموفق تلفات جانی نداشته است، درباره میزان آسیب واردشده به این مرکز نظامی، اعلام کرد: این حادثه آسیب جزئی به سقف کارگاه وارد کرده که به فضل الهی خللی در تجهیزات و ماموریت‌های مجموعه ایجاد نکرده است.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات