صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۰۰:۵۰  ، 
کد خبر : ۳۵۴۶۲۰

تجمع دانشجویان علیه صهیونیست‌ها پس از شهادت سردار موسوی

جمعی از دانشجویان تهرانی امشب در اعتراض به اقدام صهیونیست‌ها در به شهادت رساندن سردار موسوی در میدان پاستور تجمع کردند.

تجمع دانشجویی مردمی در واکنش به شهادت سردار شهید رضی موسوی و مطالبه انتقام از رژیم صهیونیستی امشب (دوشنبه، 4 دی) برگزار شد.

براساس این گزارش، تجمع‌کنندگان در این مراسم با در دست داشتن پلاکاردهایی، ضمن اعلام محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی، شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا سر می‌دادند.

 

دانشجویان همچنین با سردادن شعارهایی خواستار انتقام از عاملان شهادت سردار موسوی شدند.

همچنین دانشجویان با سر دادن شعارهای «این همه لشکر آمده، به جنگ صهیون آمده» و «مقاومت، تسلیت تسلیت»، جنایت رژیم صهیونیستی در به شهادت رساندن سردار سیدرضی موسوی را محکوم کردند.

همچنین در پایان این تجمع، بیانیه‌ای از سوی شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی قرائت شد که به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِّنَ ٱلمُؤۡمِنِینَ رِجَالٞ صَدَقُواْ مَا عَٰهَدُواْ ٱللَّهَ عَلَیهِۖ فَمِنهُم مَّن قَضَىٰ نَحبَهُۥ وَمِنۡهُم مَّن یَنتَظِرُۖ وَمَا بَدَّلُواْ تَبدِیلٗ

در جریان حمله ساعاتی قبل رژیم غاصب صهیونیستی به منطقه زینبیه در حومه دمشق، سردار سید رضی موسوی معروف از مستشاران باسابقه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سوریه به فیض شهادت نائل گردید.

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور ضمن عرض تبریک و تسلیت خدمت رهبر معظم انقلاب اسلامی، مستضعفان عالم و خانواده مکّرم شهیدِ سعید، تأکید می‌کند که این اقدام رژیم صهیونیستی ناشی از استیصال آن در قبال قدرت‌ روزافزون جبهه مقاومت با محوریت جمهوری اسلامی ایران است.

رژیم غاصب صهیونیستی که پس از عملیات غرورانگیز طوفان الاقصی هیمنه پوشالی خود را در دنیا از دست داد و پس از آن خود و ارباب جنایت پیشه‌اش آمریکای جهانخوار سیلی‌های مکرر از گروه‌های مقاومت در منطقه دریافت کرده‌اند، امروز در ضعیف‌ترین زمان خود قرار گرفته است و برای پوشاندن ضعف‌های خود دست به چنین اقدامات جنون‌آمیز و تروریستی می‌زند و با تجاوز غیرقانونی به خاک کشور سوریه اقدام به شهادت سردار موسوی می‌نماید.

با این جنایت رژیم جعلی صهیونیستی بار دیگر به جهانیان ثابت شد که مجامع بین‌المللی و مدعی حقوق بشر جز لاف‌زنی کار دیگری ندارند و هرجا منافع استکبار جهانی و حامیانش در خطر باشد، فریاد این سازمان‌های بی‌خاصیت بلند خواهد شد و در برابر ظلم و جنایت علیه مستضعفان عالم سکوتی نفرت‌انگیز پیشه خواهند کرد.

ارتکاب این جنایت بزرگ ناشی از اشتباه محاسباتی رژیم صهیونسیتی می‌باشد، اشتباهی که بی‌شک با پاسخ قاطع و کوبنده، به درس عبرتی برای آینده سیاه و کوتاه این رژیم سفاک بدل خواهد گشت.

دستان خداوند و دستان همه افسران جبهه مقاومت در انتقامی سخت و دردناک باز است، انتقامی که درخواست ما فرزندان امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) است و در دوران پسا طوفان الاقصی، ابهت و اعتبار پوشالی این رژیم کودک‌کش را بیش از پیش بر باد خواهد داد.

إِنَّا مِنَ الْمُجْرِمِینَ مُنْتَقِمُونَ

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کشور

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات