صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۱  ، 
کد خبر : ۳۵۴۹۲۰

رئیس‌جمهور: ابتکار عمل به دست نیروهای مقتدر ماست و پایان طوفان‌الاقصی، پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود

رئیس جمهور گفت: یقین بدانید ابتکار عمل به دست نیروهای مقتدر ماست و زمان و مکان را نیروهای ما تعیین خواهند کرد و پایان طوفان‌الاقصی، پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود ان‌شاء‌الله

 رئیس جمهور صبح امروز در آیین تشییع شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، در محل مصلی امام علی (ع) اظهار کرد: مجلس بسیار محترم است در محضر مقدس شهیدان، خانواده معزز شهدا و ایثارگران و در کنار بدن‌های مجروح و معلول و آسیب‌دیده از ظلم دشمنان و شرارت اشرار هستیم.

آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی ادامه داد: مردم استان کرمان مردمی با بصیرت، انقلابی در صحنه و مردمی که در عرصه‌های مختلف خوب در آزمون‌ها درخشیدند.

وی بیان داشت: به راستی چرا کینه دشمنان نسبت به نام، تصویر، مزار و قبر و زائر حاج قاسم وجود دارد؟ زیرا حاج قاسم کار بزرگی انجام داده است. سردار سرافراز اسلام حاج قاسم سلیمانی افتخار کرمان، ایران و جهان اسلام است.

وی بیان داشت: دشمن می‌خواست بعد از شکست اسرائیل غاصب رژیم جعلی و ۷۵ سال ظلم به مردم فلسطین باز هم کار دیگری را آغاز کند و اسرائیل، سرزمینی است که به عنوان دفاع از یهود و با نام و سواستفاده از نام یهود شکل گرفت و از طرف دیگری دشمن قصد داشت خلافت جعلی اسلامی (داعش) در منطقه ما ایجاد کند و این بار از نام اسلام سوء استفاده کند.

رئیس جمهوری ادامه داد: دشمن در عراق و سوریه قصد داشت، جریان داعش و دست‌پروده خود را به عنوان خلافت اسلامی حاکم کند و حاج قاسم جریان مقاومت را در منطقه سازماندهی کرد به نحوی که عرصه بر رژیم صهیونیستی بسیار تنگ آمد و احساس کرد نیرو‌های مقتدر و مصمم اطراف او را گرفته‌اند و دیگر نمی‌تواند به تجاوزاتش ادامه دهد، متوقف شد و حتی وادار به عقب نشینی شد.

رئیسی اظهار داشت: برای اولین بار شنیدید، اسرائیل از جنوب لبنان عقب‌نشینی کرد و خبر‌های جنگ ۲۲ روزه و ۳۳ روزه و ۸ روزه و دو روزه مخابره شد و امروز صدمین روز مقاومت و ایستادگی فلسطین مظلوم و مقتدر است.

وی اضافه کرد: نیروی مقاومت که نیروی هوایی و دریایی ندارد و فقط بخشی از نیروی زمینی را دارد، اما امروز از نظر همه تحلیلگران رژیم صهیونیستی که یک ارتش کامل و مسلح است را مستأصل کرده است.

رئیس جمهور با بیان اینکه همین امروز فلسطین در منطقه پیروز است و رژیم صهیونیستی هم شکست‌خورده این میدان، ادامه داد: بزرگان مقاومت حاج قاسم سلیمانی را شهیدالقدس نامیده اند و حقیقت هم همین است و آنچه امروز از مقاومت می‌بینیم از پیگیری و مقاومت حاج قاسم سلیمانی است.

وی خاطرنشان کرد: به قول جوانان امروز ما، نقشه آمریکا برای تشکیل یک اسرائیل دیگر در منطقه به دست حاج قاسم نابود شد و حاج قاسم زیر میز زد و نگذاشت این نقشه آمریکایی‌ها جان بگیرد و کینه‌ای که رژیم صهیونیستی از نام و راه و زائران حاج قاسم دارد به این دلیل است.

رئیسی افزود: حاج قاسم گفت برای من گنبد و بارگاه نسازید بر سنگ قبر من هم بنویسید سرباز و نمی‌خواست نامش بعد از خودش این چنین آوازه داشته باشد، اما خدا اراده کرد و کسی که برای او و به نام او گام بگذارد بلندآوازه می‌شود. این نام را فقط خدا بلند کرد، او علاوه بر تسخیر بسیاری از عرصه‌ها، همچنین دل‌ها را تسخیر کرد. دل‌ها جای خداست و خدا دل‌ها را به تسخیر در می‌آورد و محبت او را در دل‌ها قرار داد.

رئیس شورای امنیت کل کشور ادامه داد: مکتب سلیمانی در ادامه مکتب امام خامنه‌ای و امام خمینی (ره) و در امتداد مکتب عاشورای حسینی (ع) است. خانواده شهدای کرمان بدانید خون فرزندان، همسران و همکاران شما از جامعه بشری جهل زدایی کرده و دل‌ها متوجه غزه شده است و بیداری مردم جهان به‌برکت خون شهدا است همه نیرو‌های پرتوان ما و مردم عزیز ما این را خوب می‌دانند و دشمن هم می‌داند که ایران امروز ایران مقتدر است این ملت همیشه در صحنه مهمترین مولفه قدرت در جهان محسوب می‌شود.

وی گفت: دشمن قدرت جمهوری اسلامی را دیده و بار‌ها تجربه کرد و در این قضایای اخیر به شما مردم عزیز اطمینان می‌دهم همواره دشمن قدرت جمهوری اسلامی را می‌بینید و تمام دنیا این قدرت را احساس می‌کند. یقین بدانید ابتکار عمل به دست نیرو‌های مقتدر ماست و زمان و مکان را نیرو‌های ما تعیین خواهند کرد و پایان طوفان‌الاقصی، پایان رژیم صهیونیستی خواهد بود ان‌شاء‌الله.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات