تاریخ انتشار : ۱۷ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۷  ، 
کد خبر : ۳۵۴۹۷۷

مقام حزب‌الله: حمله به پایگاه «مرون» اولین پاسخ به جنایت صهیونیست‌ها در ضاحیه بیروت بود

رئیس هیئت شرعی حزب‌الله با اشاره به اینکه دشمن برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود در غزه دست به ترور شهید صالح العاروری زد گفت، مقاومت هرگز جنایت صهیونیست‌ها در ضاحیه جنوبی بیروت را بدون پاسخ نمی‌گذارد و عملیاتی که دیروز انجام داد پاسخ اولیه بود.

شیخ «محمد یزبک» رئیس هیئت شرعی حزب‌الله لبنان در سخنانی درباره روند تقابل با دشمن صهیونیستی اعلام کرد،مقاومت اسلامی لبنان در میان یک جنگ واقعی مقابل رژیم اشغالگر قرار دارد و ما از وطنمان و نیز مردم خود در کرانه باختری و غزه دفاع می‌کنیم.

مقاومت، صهیونیست‌ها را غافلگیر کرد

شیخ یزبک افزود، ما جنایات و کشتارهای رژیم صهیونیستی علیه مردم لبنان در سال‌های 1982، 1990، 1993 و 1996 را فراموش نمی‌کنیم و همه می‌دانیم این اسرائیل بود که همه چیز را ویران می‌کرد و مرتکب انواع جنایات می‌شد. اما به لطف خداوند متعال و به لطف این مقاومت و شهید سید عباس موسوی که گفته بود اسرائیل در نهایت سقوط خواهد کرد، این اتفاق می‌افتد و شاهد نابودی این رژیم اشغالگر خواهیم بود.

وی تصریح کرد، همانطور که سید حسن نصرالله، دبیر کل حزب‌الله فرمود ما از موجودیت و کرامت خود دفاع می‌کنیم و اگر ما صهیونیست‌ها را غافلگیر نکرده بودیم آنها ما را غافلگیرمی‌کردند. اما مقاومت با دقت عمل ‌کرد و توانست فرصت را از دشمن بگیرد؛ همانند جنگ جولای 2006 که به لطف خداوند توانستیم دشمن را غافلگیر کنیم و از این رو اشغالگران به هیچ یک از اهداف خود نرسیدند.

این مقام حزب‌الله تاکید کرد، آمریکا مدعی است که نمی‌خواهد جنگ گسترش پیدا کند اما همچنان به حمایت از تجاوزات وحشیانه رژیم اشغالگر علیه غیرنظامیان ادامه می‌دهد و طی 3 ماهی که از جنگ غزه می‌گذرد دشمن صهیونیستی هیچ کاری جز قتل عام ده‌ها هزار انسان بی‌گناه که اغلب آنها زن و کودک هستند انجام نداده است. در مقابل، نیروهای ارتش صهیونیستی در جهنمی که رزمندگان قهرمان مقاومت برای آنها آماده کرده‌اند غرق شدند.

دشمن برای سرپوش گذاشتن بر شکست خود در غزه دست به ترور شهید العاروری زد

شیخ یزبک افزود، با وجود همه جنایاتی که دشمن در غزه انجام می‌دهد و تلاش‌های آن برای آواره کردن مردم فلسطین، مقاومت دست بالا را دارد و همه راه‌ها را به روی دشمن بسته است. دشمن در غزه شکست بدی را متحمل شده و بنابراین تصور می‌کرد با فرار به یک مرحله جدید می‌تواند دست کم به یک پیروزی رسیده و شکست‌های خود را جبران کند و به همین دلیل دست به جنایتی کثیف در ضاحیه جنوبی بیروت زد که درجریان آن شیخ «صالح العاروری» نائب رئیس دفتر سیاسی حماس به شهادت رسید و ما باز هم تاکید می‌کنیم که این جنایت بدون پاسخ نخواهد ماند. دشمن از خطوط قرمز عبور کرده اما ما اجازه شکسته شدن معادلات را نمی‌دهیم.

پاسخ جنایت اشغالگران در ضاحیه جنوبی بیروت را می‌دهیم

رئیس هیئت شرعی حزب‌الله ادامه داد، شیطان بزرگ (آمریکا) و دست پرورده آن (اسرائیل) بدانند که محور مقاومت در همه جا به دقت امور را تحت نظر دارد. هیچ یک از فشارها و تهدیدات برای ما اهمیتی ندارد و چشم‌ها امروز به غزه و کرانه باختری و کل فلسطین است. ما به عهدی که با ملت مظلوم فلسطین بسته‌ایم پایبندیم و به خواست خداوند ظالمان و مستکبران را شکست می‌دهیم و پیروزی نزدیک است.

شیخ یزبک در پایان تاکید کرد، صهیونیست‌ها با ترور شهید صالح العاروری و هم‌رزمانش از همه خطوط عبور کردند و این جنایت که در ضاحیه جنوبی بیروت رخ داد هرگز بدون پاسخ نمی‌ماند؛ همانطور که رزمندگان مقاومت در اولین پاسخ به دشمن پایگاه کنترل هوایی «مرون» در بلندترین کوه فلسطین اشغالی را با ده‌ها موشک هدف قرار دادند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات