تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۴۰۲ - ۰۷:۰۱  ، 
کد خبر : ۳۴۸۵۹۹

حزب الله: اسرائیل برای فرار از ناامنی‌های خود چاره‌ای جز جنگ نمی‌بیند

 علی دعموش نائب رئیس شورای اجرایی حزب الله امروز جمعه تأکید کرد که رژیم موقت صهیونیستی در تجاوز اخیر خود به اردوگاه جنین در فلسطین، نتوانست هیچ کدام از اهداف علنی و پنهان خود را محقق کند.

حزب الله: اسرائیل برای فرار از ناامنی‌های خود چاره‌ای جز جنگ نمی‌بیند

شبکه خبری المنار به نقل از دعموش گزارش داد، دشمن صهیونیستی یک بار دیگر در برابر مقاومت ملت فلسطین در جنین شکست خورد و این مسئله معلول، شجاعت نیروهای مقاومت و ایستادگی جانانه آنان در برابر نیروهای رنجر دشمن بود.

 یورش اخیر نظامیان رژیم صهیونیستی به اردوگاه فلسطینی جِنین در بامداد دوشنبه (۱۲  خرداد) این نظریه را ثابت کرد که تل‌آویو برای فرار از ناامنی‌های گسترده، مقابله با قدرت روبه‌رشد مقاومت و نشان دادن توانمندی‌های ادعایی خود، چاره‌ای بهتر از جنگ نمی‌بیند. 

فرار رژیم صهیونیستی از جنگ به سوی جنگ، ماه‌هاست که به راهبرد کابینه «بنیامین نتانیاهو» تبدیل شده؛ کابینه‌ای که با بحران زاده شد و در ادامه تنها کارکردش بحران‌آفرینی بود. انتقال تل‌آویو از درگیری داخلی به سوی تهدیدات خارجی نشان می‌دهد که رژیم اشغالگر روی مدار ناامنی قرار گرفته و توان بازگشت به نقطه‌ی ثبات جزئی را هم ندارد.

دعموش با بیان اینکه مقاومت در جنین همچنان به حضور کارآمد و تأثیرگذار خود در مقابله با دشمن صهیونیستی ادامه خواهد داد، گفت: جنین همچنین به عنوان پایگاه مستحکمی برای مقاومت در کرانه باختری باقی خواهد ماند و دشمن قادر نیست آن را ریشه‌کن کند و از دست آن راحت شود.

این مقام حزب الله با اشاره به اینکه آمریکا هم سرنیزه کینه علیه اسلام و مسلمانان است، تصریح کرد: آمریکا علیه منافع ملتهای اسلامی کار می‌کند و هیچ تفاوتی بین شیعه، اهل تسن، عرب، کُرد، فارس و ایزدی قائل نیست. آمریکا ایران را تحریم کرده است و به سوریه، عراق، یمن و فلسطین تجاوز می‌کند.

دعموش با تأکید بر اینکه آمریکا دیگر از طرق تحریم نمی‌تواند به اهداف خود دست پیدا کند، خاطر نشان کرد: پروژه آمریکا در منطقه، رو به تضعیف است و دولت آمریکا پس از همگرایی بین کشورهای منطقه، ایستادگی و قدرت محور مقاومت و جانفشانی ملتهای این منطقه نخواهد توانست به اهداف خود دست پیدا کند.

وی در پایان تأکید کرد: همگرایی که امروز بین کشورها و ملتهای منطقه شاهد هستیم، نشان می‌دهد که تمامی توطئه‌ها و فتنه‌ها برای تجزیه و تقسیم ما بر اساس مسائل مذهبی، نژادی، قومی، حزبی یا سیاسی شکست خورده است و تلاش برای انزوای فلسطین نیز موفق نخواهد شد. مسئله فلسطین هم مسئله محور مقاومت است.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات