صبح صادق >>  پاسدار >> یادداشت
تاریخ انتشار : ۲۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۱  ، 
کد خبر : ۳۵۵۲۹۲

استیصال برابر افکار عمومی جهان

پایگاه بصیرت / داوود خلیلیان/ گروه سپاه
عملیات طوفان‌الاقصی و اقدامات شجاعانه رزمندگان حماس و جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی، دشمنی را که مدعی بزرگ‌ترین قدرت اطلاعاتی و نظامی در منطقه بود، با چالش جدی مواجه کرد؛ به گونه‌ای که پس از این عملیات تغییر اساسی در راهبردهای رژیم منحوس ایجاد شد. حملاتی که رژیم صهیونیستی غاصب از آن زمان تاکنون علیه مردم بی‌دفاع غزه در برابر دیدگان عموم مردم جهان انجام داده، مبین این مطلب است که رژیم صهیونیستی پایه‌های حمایتی خود را در مواجهه افکار عمومی دنیا هدر داده است و امروز با ارتکاب جنایات علیه مسلمانان غزه، دیگر هیچ دولت و ملتی تلقی مظلومیت را از این رژیم جعلی ندارد با وجود اینکه ملت‌های اروپایی تاکنون هیچ اعتراضی در قبال این اقدامات خصمانه نداشته‌اند و هیچ گونه فعالیت دیپلماتیکی برای حل بحران غزه انجام نداده‌اند که تظاهرات‌هایی که در شهرهای اروپایی، نظیر لندن و... صورت گرفته، خود گواه این ادعاست که رژیم صهیونیستی هیچ موقع تا این مقدار فشار افکار عمومی دنیا را علیه خود احساس نکرده بود و اگر تا دیروز به واسطه اقدامات آلمان نازی در زمان هیتلر که در آن برهه کل بشریت را درگیر کرده بود، مظلوم‌نمایی دروغین می‌کرد، امروز انزجار همه افکار عمومی جهان را علیه خود بسیج کرده است.
چنانکه رهبر معظم انقلاب(مدظله‌العالی) بیان فرمودند: «رژیم غاصب صهیونیستی، هم از لحاظ نظامی، هم از لحاظ اطلاعاتی، یک شکست غیر قابل ترمیم خورده است.»
رهبر فرزانه انقلاب با اشاره به قدرت افکار عمومی و فتح قلوب آن را به مثابه فرصت و راهبردی روشن برای نابودی رژیم صیونیستی و نیل به پیروزی نهایی می‌دانند.
در حقیقت، با گذشت چندین ماه جنایت‌افروزی، رژیم صهیونیستی نه تنها به هیچ یک از اهداف اصلی خود از حمله به غزه شامل نابودی حماس، از بین رفتن زیرساخت‌ها و ساختار سازمانی و تشکیلاتی حماس، اشغال غزه و ایجاد بازدارندگی در مقابله با محورمقاومت دست نیافته است؛ بلکه طی 90 روز نسل‌کشی دسته‌جمعی ارتش ویرانگر صهیونیستی علیه مردم مظلوم غزه حدود 22 هزار نفر از ساکنان این منطقه را که عموماً شامل زنان و کودکان بودند، در حملات هوایی و بمباران‌های وحشیانه به شهادت رسانیده است. تخریب کامل 23 بیمارستان، بیش از صدها مدرسه و دانشگاه و مسجد فقط گوشه‌ای از رذالت این رژیم کودک‌کش را برای جهانیان آشکار می‌کند.
بنابراین، این رژیم با این اقدامات تروریستی تلاش می‌کند تا حیثیت و آبروی از دست رفته‌اش را احیا کند. همچنین امروز سطح متفاوتی از نبرد و تنش میان جبهه مقاومت و رژیم صهیونیستی شکل گرفته است؛ به گونه‌ای که ادامه این روند می‌تواند شرایطی را برای رژیم رقم بزند که دیگر در هیچ نقطه‌ای از اسرائیل احساس امنیت نباشد و مهاجرت‌های معکوس یهودیان در سرزمین‌های اشغالی مؤید این مطلب است.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات