بین الملل >>  سیاست خارجی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۴  ، 
کد خبر : ۳۵۷۶۱۴

تاکید امیرعبداللهیان بر اهمیت توسعه روابط با فرانسه

وزیر امور خارجه کشورمان در دیدار سفیر جدید ایران در پاریس بر لزوم بهره گیری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در دو کشور ایران و فرانسه برای توسعه روابط در ابعاد مختلف سیاسی و اقتصادی تاکید کرد.

محمد امین نژاد، سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در فرانسه در آستانه عزیمت به محل ماموریت، با حسین امیرعبداللهیان، وزیر امور خارجه دیدار و گزارشی از آخرین  وضعیت حوزه ماموریت و روابط فی مابین در عرصه‌های مختلف و همچنین برنامه‌های پیش رو برای تنظیم و توسعه مناسبات و همکاری‌ها را ارائه کرد.

امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه کشورمان نیز در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت توسعه و تحکیم روابط و مناسبات جمهوری اسلامی ایران با کشورها و مناطق مختلف جهان بر اساس راهبرد کشورمان و برنامه‌های دولت سیزدهم، بر لزوم بهره گیری از فرصت‌ها و ظرفیت‌های موجود در دو کشور ایران و فرانسه برای توسعه روابط در ابعاد مختلف سیاسی و اقتصادی تاکید کرد و برای سفیر جدید کشورمان در ماموریت پیش رو آرزوی موفقیت نمود.  

امین نژاد پیش از این در سمت‌های سفیر جمهوری اسلامی ایران در کشورهای نیجر، ساحل عاج و زیمبابوه، سرپرست سفارت کشورمان در آلبانی، معاون سفارت کشورمان در بلژیک و نهادهای اروپایی، سرپرست اداره دوم غرب اروپا و معاون مدیرکل و رئیس اداره آفریقا خدمت کرده است.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات