صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۹  ، 
کد خبر : ۳۶۰۲۵۹

فرمانده کل انتظامی کشور عنوان کرد؛ امنیت انتخابات ریاست جمهوری مهمترین ماموریت فراجا در روزهای آتی

فرمانده کل انتظامی کشور به موضوع اهمیت تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری اشاره کرد و آن را از مهمترین ماموریت های فراجا در روزهای آتی عنوان کرد.

سردار «احمدرضا رادان» در جمع فرماندهان، رؤسا و مدیران فراجا در قم ضمن تسلیت شهادت رئیس جمهور و همراهانش، وی را معیاری برای خدمت و اطاعت از ولی امر برشمرد.

وی رئیس جمهور شهید را عامل به عقل تکلیف گرا توصیف کرد و گفت: رئیس جمهور ارزش‌ها را فدای رأی ها نکرد.

فرمانده کل انتظامی کشور در ادامه به موضوع تأمین امنیت انتخابات ریاست جمهوری پیش رو پرداخت و آن را از مهمترین مأموریت‌های فراجا عنوان کرد.

سردار رادان سپس به اولویت‌های فراجا در سال پیش رو پرداخت و اظهار کرد: از جمله مهمترین اولویت‌های فراجا رسیدگی بیش از پیش به معیشت کارکنان است.

وی هوشمندسازی، پایش الکترونیکی سارقان، ساماندهی معتادان متجاهر را از دیگر مأموریت‌های پلیس دانست و در خصوص طرح نور بیان داشت: حجاب و عفاف دریچه دشمن به سوی یک جنگ تمام عیار فرهنگی است که تغییر فرهنگ و استحاله آن آرام آرام پیش می‌رود و نباید غفلت کنیم و روزی به خود آییم و ببینیم که ارزش‌های دینی از بین رفته است.

فرمانده کل انتظامی در ادامه از مردم که فراجا را در اجرای طرح نور حمایت کردند، تشکر کرد و گفت: رسیدگی به وضعیت حجاب و پوشش مطالبه مردمی بود که فراجا سعی کرد با مشارکت و در فضایِ تعامل و همکاری پلیس و مردم این طرح را اجرا کند.

وی در پایان همه فرماندهان را به انضباط بیش از پیش در اجرا و انجام عملیات‌ها و مأموریت‌ها و تاکید بر امر آموزش و ارتقا دانش انتظامی کارکنان و تربیت و توانمندسازی مدیران جوان دعوت و برای آنها موفقیت در انجام مأموریت‌ها را آرزو کرد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات