صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۴۳  ، 
کد خبر : ۳۴۶۹۲۵

سردار رادان: مبارزه همه‌جانبه با قاچاق اولویت اصلی امسال فراجا است

سردار احمد رضا رادان فرمانده کل انتظامی کشور صبح امروز در مراسم معارفه سردار جاویدان به عنوان فرمانده جدید انتظامی هرمزگان، خدمت در نیروی انتظامی و لباس این نیرو را سعادتی خواند که خدای متعال نصیب افرادی که خدا آنان را برای پیمودن این راه پر پیچ و خم اما پر ارزش در نظر گرفته است.

سردار رادان: مبارزه همه‌جانبه با قاچاق اولویت اصلی امسال فراجا است

وی با یادکردی از شهیدان اخیر ناجا در هرمزگان، این شهیدان را چهره ها و شخصیت های خودساخته ای خواند که باطن خویش را مهیای شهادت ساخته بودند.

سال سختی در انتظار قاچاقچیان است

سردار داران در ادامه با بیان این که امسال سال سخت قاچاقچیان در هرمزگان و دیگر استان های کشور خواهد بود و عزم خودمان را در زمینه مبارزه همه جانبه با قاچاق مواد مخدر، سوخت و کالا و ... جزم کرده ایم، از نیروهای انتظامی مستقر در استان خواست تا با هم افزایی همه دستگاهها عرصه را بر قاچاقچیان تنگ کنند.

فرمانده کل فراجا ادامه داد: امسال سال مهار تورم و تقویت تولید است و باید همگان برای تحقق شعار سال تلاش کنیم و مهم ترین موضوع در تقویت تولید، مبارزه با قاچاق است که از بین برنده تولید و ناامیدکننده جامعه تولیدگران است که تورم را در جامعه تشدید می کند و لذا برخورد همه جانبه با قاچاق باید یکی از اصلی ترین مأموریت های ما باشد.

مبارزه با قاچاق در مسیر کمک به تولید ملی است

سردار رادان، شهدای اخیر مجموعه انتظامی و مرزبانی استان هرمزگان که در راه مبارزه با قاچاق به شهادت رسیدند را در مسیر تحقق شعار  سال دانست و گفت: در سال مهار تورم و رشد تولید خادمان مردم در مجموعه انتظامی و مرزبانی مشتاقانه جان خود را در راه مبارزه با قاچاق و امنیت و مسیر شعار سال فدا کردند.

 سردار رادان نغمه شهدا را ماندگارترین نغمه عنوان کرد و گفت: نغمه شهدا برای همه ما ماندگار است و نام و باد و خاطره شهدا هیچ وقت از اذهان پاک نخواهد شد.

در پایان مراسم سردار علی اکبر جاویدان بعنوان فرمانده انتظامی استان هرمزگان معرفی و از تلاش های سردار غلامرضا جعفری تقدیر و تشکر شد.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات