صفحه نخست >>  عمومی >> ویژه ها
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۶  ، 
کد خبر : ۳۶۰۳۲۶

رژیم صهیونیستی در ایستگاه پایانی

رژیم صهیونیستی در منجلاب جنایاتش در غزه و حالا هم رفح در حال غرق شدن است امری که کارشناسان غرب آسیا به آن اذعان داشته و به قریب الوقوع بودن نابودی این رژیم غاصب آن هم در پی محکومیتش در مجامع بین المللی تاکید دارند.
پایگاه بصیرت / گروه سياسي/ رضا آرمانیان

باید عنوان کرد این روز‌ها رژیم صهیونیستی علاوه بر مشکلات و تنش‌های داخلی و منجلابی که در غزه و حالا هم در رفح در آن فرو رفته و با شکایت‌های گسترده در دادگاه لاهه و حکم این دادگاه مبنی بر توقف عملیات در رفح و همچنین سلب مشروعیت از این رژیم غاصب توسط کشور‌های جهان من جمله اروپایی‌ها مواجه است. جریانات قوی بین المللی که هر روز شاهد اعتراضات گسترده‌تر از جانب فرهیختگان و دانشگاهیان دنیا بوده و هر روز عده بیشتری با خود همراه میسازد.

بیداری جهانی در مقابل جنایات اسرائیل
بیداری که به گفته تحلیلگران دنیا بعد از وعده صادق ایران اسلامی و نشان دادن ابهت پوچ و توخالی رژیم صهیونیستی چنان شدت گرفت که امروز به همه دنیا کشیده شده است و دوسوم کشور‌های جهان کشور فلسطین را به رسمیت شناخته و از اسراییل سلب مشروعیت کرده اند و حالا هم کشور‌های اروپایی من جمله اسپانیا و نروژ و ... یکی یکی در حال رسمیت بخشیدن به فلسطین هستند؛ و این همه در حالی رقم خورده است که کم کم سلبریتی‌های دنیا هم یکی یکی وارد گردونه شده و به خیل عظیم محکوم کنندگان رژیم کودک کش اسرائیل می‌پیوندند و این یعنی رژیم صهیونیستی دیگر نخواهد توانست هیمنه پوشالی و افسانه گنبد آهنین دروغینش را بازسازی کند و هر روز بیشتر در این منجلاب دست و پا میزند تا به هلاکت کامل برسد.

عمق جنایات از نگاه یونیسف
یونیسف با انتشار پستی مبنی بر شوکه شدن از عمق جنایت صهیونیست‌ها در رفح می‌نویسد که از تصاویر کودکان و خانواده‌های سوخته آن‌ها که از چادر‌های بمب گذاری شده در رفح بیرون می‌آیند، شوکه کننده بوده و قتل کودکانی که در چادر‌های موقت پناه گرفته اند دور از وجدان است و خواستار آزادی بی قید و شرط همه گروگان‌ها و آتش بس فوری و پایان کشتار کودکان میشود.
پستی که دیوید بکام ستاره فوتبال انگلیسی هم با بازنشر آن به جامعه جهانی نسبت به این جنایات هشدار داده و او نیز خواستار پایان این جنایات و کودک کشی‌ها شده است.
خیلی دیگر از سلبریتی‌های دنیا هم این جنایات را محکوم کرده و خواستار توقف آن شده اند چنانچه رضا کیانیان هم ساکت نمانده و با انتشار پستی گفته است: «این جنگ نشان دهنده حق و باطل است و بی طرف‌ها بدانند در کربلا بی طرفانه بی شرفانند.»
فریاد حق خواهی فلسطین هر روز بلندتر می‌شود و عده بیشتری به این گردونه می‌پیوندند.

فریاد بلند دانشجویان آمریکا علیه اسراییل
چنانچه شاهد فریاد بلند دانشجویان و دانشگاهیان به عنوان قشر فرهیخته هر جامعه‌ای در محکومیت رژیم صهیونسیتی و حق خواهی ملت مظلوم فلسطین هستیم. فریادی که هر روز بلندتر شده و عده بیشتری در دنیا با خود همراه میسازد.
حالا چند ماهی میشود که دانشجویان اروپایی و آمریکایی وسط میدان مبارزه با این رژیم غاصب هستند، اما در مقابل افرادی مانند نیکی هیلی از حامیان اصلی اسراییل در آمریکا و نماینده سابق آمریکا در سازمان ملل با امضای بمب‌ها و گلوله‌های اسراییلی نوشته که «کارشان را تمام کنید و ..»
این عمل ضدبشری نیکی هیلی در حالی انجام شده است که حالا همه مردم دنیا یکصدا فلسطین شده و هر روز صدای اعتراضشان به این جنایات بلندتر میشود.

ایران همیشه پای کار
ایران اسلامی که چهل و اندی سال است از زمان انقلاب اسلامی پای کار حمایت از مردم مظلوم فلسطین است و حالا مردم دنیا در پی انتشار ابعاد گسترده و جنایات ترمز بریده صهیونیست‌های قاتل با ایرانیان هم صدا شده اند و این یعنی رژیم صهیونسیتی به ایستگاه پایانی خود رسیده و دیر یا زود به قهقهرای نیستی سقوط خواهد کرد چرا که مبارزات جهانی علیه اسراییل یک سر ماجرای نابودی قریب‌الوقوع این رژیم غاصب است و سر دیگر ماجرا اختلافات داخلی و جانی جنگی شناخته شدن روسای این رژیم است. از اعلام خودمختاری برخی شهرک‌های صهیونیستی و اعلام برائت از اینکه شریک جنایات ارتش صهیونیستی نیستند و اعتراضات و اعتصابات و شورش‌ها و تجمعاتی که هر روز رخ می‌دهد تا تحت پیگرد قانونی جهانی قرار گرفتن نتانیاهو به عنوان جنایتکار جنگی.

توحش صهیونیست‌ها در رفح
جنایات رژیم صهیونیستی به گفته سیدحسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان از حد توحش گذشته و حالا کشتار مردم رفح بار دیگر بر توحش و خیانت و جنایت بودن این رژیم مهر تایید زده است؛ این جنایت هولناک نشان خوی وحشی‌گری، جنایت و خیانت دشمن صهیونیستی علیه بشریت است.

از باتلاق غزه تا گرداب رفح
یک کارشناس مسایل غرب آسیا هم گفته است: «اسراییل در باتلاق غزه در حال فرو رفتن بود که دو جریان مهم بین المللی، گرداب تعیین کننده و سرنوشت سازی علیه اسراییل رقم زدند. یکی جریان سلب مشروعیت از رژیم و بی اعتبار شدن رژیم صهیونیستی و دیگری حمایت جهانی و همه جانبه از مردم فلسطین و جریان قوی همسو با اهداف حماس است که با هم گردابی را به وجود آورده اند که برای آینده رژیم صهیونیستی بسیار تعیین کننده است و این گرداب چنان پیش می‌رود که هیچ راه فراری برای صهیونیست‌ها باقی نخواهد ماند.»
باید تأکید کرد که وقتی چهار کشور اروپایی کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند به این معناست که آخرین روزنه‌های امید صهیونیست‌ها برای اینکه بتوانند حماس را حذف کرده یا فلسطینی‌ها را کوچ دهند و غزه را خالی از جمعیت کرده و به یکی از اهداف اصلی خود در این جنگ برسند، وجود ندارد.
۱۴۳ کشور دنیا در سازمان ملل عضویت فلسطین را در سازمان ملل متحد به رسمیت شناختند یعنی از اسرائیل اعتبارزدایی کرده اند و این خشم این رژیم منحوس را بیش از پیش کرده است چرا که همه درب‌ها به جز آمریکا را به روی خود بسته می‌بینند.
هدف حماس برقراری حکومت فلسطینی‌ها در سرزمین بر حق خودشان فلسطین است و این خشم این رژیم مزدور و غاصب را بیشتر کرده چرا که سلب مشروعیت و اعتبارزدایی از رژیم صهیونیستی آن هم توسط دو سوم جهان یعنی بیش از ۱۴۳ کشور در سازمان ملل، فلسطین را به رسمیت می‌شناسند و همزمان اسراییل را نامشروع می‌خوانند.
جریان دیگری هم به دنبال محکومیت صهیونیست در دادگاه لاهه هستند و این به معنای پایان راه اسرائیل است.

کی رقم می‌خورد؟
حالا جریان دادگاه و تایید نسل کشی و تاکید بر لزوم پایان جنگ و اینکه نتانیاهو و وزیر جنگ و رییس ستاد ارتش صهیونیستی از جمله جنایتکاران جنگی هستند یعنی پایان کار صهیونیستها. واکنش سلبریتی‌های دنیا در کنار تایید رهبران بزرگ و توده مردم و دانشگاهیان و دانشجویان دنیا نیز مهر تاییدی بر این امر است که رژیم غاصب و کودک کش اسرائیل در ایستگاه پایان برای نجات خود دست و پا می‌زند.
حالا کی این امر رقم می‌خورد؟ باید منتظر بود.

نظرات بینندگان
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات