صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۸  ، 
کد خبر : ۳۴۶۶۵۰

کنعانی تهاجم صهیونیست‌ها به نوار غزه را شدیدا محکوم کرد

ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه، تهاجم تروریستی بامداد امروز (سه‌شنبه) ۱۹ اردیبهشت جنگنده‌های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوار غزه که به شهادت سه تن از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی و شهادت و زخمی شدن ده‌ها تن از مردم عادی از جمله تعدادی از زنان و کودکان فلسطینی منجر شد را به شدت محکوم‌ کرد.

کنعانی تهاجم صهیونیست‌ها به نوار غزه را شدیدا محکوم کرد

سخنگوی وزارت امور خارجه ضمن تسلیت به خانواده‌های شهدا و گروه‌های مقاومت فلسطینی، از خداوند برای مجروحان این حملات شفای عاجل مسئلت کرد.

کنعانی این اقدام رژیم صهیونیستی را که در آستانه یوم النکبة انجام شد، نشانه‌ای از درماندگی و ضعف رژیم متجاوز در مقابل مقاومت قهرمانانه جوانان فلسطینی در کرانه باختری و قدس علیه اقدامات تجاوزکارانه صهیونیست‌ها و حرکتی با هدف انحراف افکار عمومی از وضعیت به شدت متزلزل و بحرانی داخلی رژیم دانست.

سخنگوی وزارت امور خارجه، تأکید کرد: سکوت و بی تحرکی مجامع مسؤول بین‌المللی و کشورهای غربی در مقابل تشدید اقدامات ضدبشری صهیونیست‌ها علیه ملت فلسطین در ماه‌های اخیر، مهم‌ترین عامل در گستاخی رژیم آپارتاید صهیونیستی در تداوم جنایات خود است که به عنوان سابقه‌ای سیاه و شرم آور در عملکرد مدعیان دروغین حقوق بشر در تاریخ ثبت خواهد شد.

سخنگوی دستگاه دیپلماسی در پایان بر ضرورت اقدام فوری، موثر، بازدارنده و هماهنگ کشورهای اسلامی برای توقف ماشین کشتار و جنایت رژیم صهیونیستی تأکید کرد.

 

منبع: فارس

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات