صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۴۹  ، 
کد خبر : ۳۶۰۴۳۲

ضرب‌الاجل جبهه اصلاحات به احزاب اصلاح‌طلب/ اصلاح‌طلبان ۳ نامزد برای انتخابات دارند

گفته می شود تاکنون برخی کاندیداهای پیشنهادشده از سوی احزاب اصلاح طلب، عبارت بوده است از محمد صدر، ظفرقندی، جهانگیری، عارف و مجید انصاری.

جبهه اصلاحات ایران تا آخر روز شنبه ۱۲ خردادماه، از احزاب اصلاح‌طلب خواسته است که اسامی ۳ کاندیدای اصلاح‌طلب مورد تاکید خود را برای بررسی در جبهه اصلاحات ایران، جهت انتخاب گزینه‌های نهایی جریان اصلاحات در انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم ارائه کنند.

بنا بر اخبار دریافتی؛ جبهه اصلاحات ایران، به ویژه هسته سخت این جریان، بر ضرورت انتخاب کاندیدای هویتی و اختصاصی جریان اصلاحات تاکید کرده که نامزد یا نامزدهای اختصاصی جبهه اصلاحات از میان شخصیت‌های متعهد به نمایندگی از مواضع و دیدگاه‌های اصلاح‌طلبان انتخاب می‌شوند.

جبهه اصلاحات همچنین تصریح کرده که مشارکت جبهه در انتخابات منوط به تأیید صلاحیت حداقل یکی از نامزدهای اختصاصی خود خواهد بود.

در این میان گفته می شود تاکنون برخی کاندیداهای پیشنهادشده از سوی احزاب اصلاح طلب، عبارت بوده است از محمد صدر، ظفرقندی، جهانگیری، عارف و مجید انصاری.

از سوی دیگر شنیده می شود جبهه اصلاحات به احتمال قوی برای انتخابات ریاست جمهوری چهاردهم، سه گزینه اصلاح‌طلب معرفی کرده و حضور خود در انتخابات را منوط به تایید صلاحیت حداقل یکی از این کاندیداها خواهد ساخت.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات