تاریخ انتشار : ۱۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۲  ، 
کد خبر : ۳۶۰۶۷۶

استقبال سازمان همکاری اسلامی از درج «اسرائیل» در فهرست سیاه سازمان ملل

سازمان همکاری اسلامی از قرار گرفتن نام رژیم صهیونیستی در فهرست سیاه سازمان ملل به دلیل نقض حقوق کودکان استقبال کرد.

به نقل از شبکه الجزیره، سازمان همکاری اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد که هدف قرار دادن یک مدرسه وابسته به آژانس امدادرسانی و کاریابی برای آوارگان فلسطینی در خاور نزدیک (آنروا) در نوار غزه توسط رژیم صهیونیستی را محکوم می‌کند.

ارتش رژیم صهیونیستی اخیرا با حمله به یک مدرسه آنروا که آوارگان فلسطینی در آنجا اسکان یافته بودند، دست کم ۴۰ نفر از آنها را به شهادت رساند.

سازمان همکاری اسلامی همچنین اعلام کرد که از قرار دادن نام رژیم صهیونیستی در فهرست ننگین و سیاه ناقضان حقوق کودک استقبال می‌کند.

آنتونیو گوترش دبیرکل سازمان ملل متحد قرار است نام رژیم اسرائیل را به علت کودک کشی در نوار غزه به فهرست سیاه ناقضان حقوق کودکان اضافه کند.

دفتر اطلاع رسانی دولت فلسطین در نوار غزه جمعه شب اعلام کرد که از آغاز جنگ تاکنون ۱۵ هزار و ۵۱۷ کودک فلسطینی در حملات ارتش رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

پیش از این «عزت الرشق» عضو دفتر سیاسی جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که قرار گرفتن نام رژیم صهیونیستی در فهرست سیاه سازمان ملل به خاطر کشتار کودکان، بنیامین نتانیاهو نخست وزیر، ارتش و ارکان حکومت این رژیم را خشمگین و دیوانه کرده است.

الرشق خاطر نشان کرد که رژیم صهیونیستی، طرد شده و تحت تعقیب و پیگرد دادگاه‌های بین‌المللی است.

منبع: ایرنا
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات