بین الملل >>  بین الملل >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۲۹  ، 
کد خبر : ۳۶۰۷۰۶

وقوع دو حادثه دریایی جدید در دریای سرخ

رسانه‌های خبری از حمله موشکی به دو کشتی دیگر در دریای سرخ خبر دادند که قصد داشتند محاصره دریایی رژیم صهیونیستی را نقض کنند.

به نقل از پایگاه خبری الجزیره، شرکت انگلیسی امنیت دریایی امبری از وقوع یک حادثه دریایی در ۷۰ مایلی جنوب غربی عدن در سواحل یمن خبر داد.

بر اساس این گزارش، این کشتی با اصابت یک موشک که از فاصله ۸۳ مایل دریایی شلیک شده بود، آتش گرفته بود که با تلاش کارکنان آن آتش‌سوزی خاموش شد.

خبرگزاری رویترز نیز با اعلام این موضوع تاکید کرد که عملیات دریایی امروز در سواحل عدن مربوط به دو کشتی بوده که هدف اصابت موشک قرار گرفته اند.

جمعه شب نیز پایگاه شبکه خبری المسیره با انتشار بیانیه نیروهای مسلح یمن گزارش داد که این نیروها دو عملیات جدید در دریای سرخ علیه دو کشتی وابسته به شرکت‌های دریایی انجام داده‌اند که منع ورود به بنادر سرزمین‌های اشغالی را رعایت نکرده‌اند.

بر اساس این بیانیه دو کشتی مذکور در چهارچوب گسترش عملیات نظامی ضد رژیم صهیونیستی در مرحله چهارم عملیات نیروهای مسلح یمن هدف حمله قرار گرفته‌اند.

نیروهای مسلح یمن در پایان بیانیه خود تاکید کردند که به انجام عملیات نظامی در دریای سرخ تا زمان توقف تجاوز رژیم صهیونیستی به غزه و رفع محاصره ملت مظلوم فلسطین در این منطقه ادامه خواهند داد.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات