صفحه نخست >>  عمومی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۸  ، 
کد خبر : ۳۳۰۲۹۴

حمله هوایی اسرائیل به قنیطره سوریه

خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) بامداد پنجشنبه اعلام کرد که بر اساس خبرهای دریافتی رژیم صهیونسیتی با یک فروند بالگرد به مناطقی در القنیطره حمله کرده است. این حمله خسارتی در پی نداشته است.
خبرگزاری اسپوتنیک گزارش داد: یک منبع بلندپایه امنیتی به اسپوتنیک گفت: یک فروند بالکرد اسرائیلی یک ایست بازرسی ارتش سوریه در شمال القنیطره را هدف قرار داد.
وی افزود: این حمله از فراز سرزمین های اشغالی جولان در منطقه واقع بین شهرک های اشغالی «مسعده» و «بقعاتا» صورت گرفت و صرفا خسارت های مالی به جا گذاشت.
این در حالی است که رژیم صهیونیستی بامداد چهارشنبه نیز مناطقی در استان های لاذقیه و حماه را هدف حمله قرار داده بود.
بنا به اعلام رسانه ها، سامانه‌های پدافند هوایی سوریه بامداد روز چهارشنبه با تجاوز رژیم صهیونیستی به مناطقی از استان‌های اللاذقیه و حماه مقابله کردند.
به گزارش ایرنا به نقل از رسانه های سوری، بامداد چهارشنبه صدای انفجارهای شدیدی در سواحل شهرهای اللاذقیه و طرطوس در غرب این کشور شنیده شد.
تلویزیون سوریه اعلام کرد که این انفجارها، ناشی از مقابله سامانه های پدافندی با تجاوز موشکی رژیم صهیونیستی به منطقه حفه در استان اللاذقیه و مصیاف در استان حماه بوده است.
خبرگزاری رسمی سوریه(سانا) اعلام کرد که رژیم صهیونیستی یک انبار مواد پلاستیکی را در لاذقیه هدف قرار داده است.
شبکه الاخباریه نیز اعلام کرد، بر اثر این حملات، یک شهروند غیرنظامی کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.
دوم اردیبهشت نیز رژیم صهیونیستی به مناطقی از خاک سوریه تجاوز کرده بود که با پاسخ دمشق روبه رو شد و یکی از موشک های سوریه در نزدیکی نیروگاه اتمی رژیم صهیونیستی در صحرای نقب فرود آمد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات