صفحه نخست >>  عمومی >> یادداشت کوتاه
تاریخ انتشار : ۲۱ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۲  ، 
کد خبر : ۳۶۰۸۱۸

اخراج مجری به دلیل بیان واقعیت/ آزادی بیان به سبک صهیونیست ها

ارتش رژیم اسرائیل طی ماه‌های گذشته بارها مدعی شده است نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه رفتار بدی با اسرای اسرائیلی داشته‌اند اما تاکنون هیچ شواهدی برای اثبات این ادعا ارائه نکرده است
پایگاه بصیرت / گروه بین الملل

ارتش رژیم اسرائیل، ظهر روز شنبه اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه را بمباران کرد و دست‌کم 274 شهروند فلسطینی را برای آزادی 4 اسیر اسرائیلی از جمله «نوعا ارگمانی» به شهادت رساند و ده‌ها نفر را مجروح کرد. به دنبال آزادی این اسیر اسرائیلی، تصاویری از او در رسانه‌های این رژیم منتشر شد و لمی طاطور (اصالتا از شهروندان عرب 48) مجری کانال 12 تلویزیون رژیم اسرائیل یکی از این تصاویر را در حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام منتشر کرد و نوشت: «این چهره کسی است که 9 ماه بود اسیر شده بود... ابروهایش مرتب‌تر از ابروهای من است! پوستش؟ موهایش و ناخن‌هایش؟ مگر چه بر سر او آمده است؟!»

مجری کانال 12 در ادامه به کشتار ده‌ها زن و کودک در حمله روز گذشته رژیم اسرائیل به اردوگاه النصیرات در مرکز نوار غزه که منجر به آزادی این اسیر اسرائیلی شد، اشاره کرد و نوشت:

«به خاطر این باید کودکان، زنان و افراد بی‌گناه بمیرند و تکه‌تکه شوند؟» ارتش رژیم اسرائیل طی ماه‌های گذشته بارها مدعی شده است نیروهای مقاومت فلسطین در نوار غزه رفتار بدی با اسرای اسرائیلی داشته‌اند اما تاکنون هیچ شواهدی برای اثبات این ادعا ارائه نکرده است. بسیاری از اسرای اسرائیلی بعد از آزادی به رسانه‌های این رژیم اطلاع داده‌اند نه‌تنها با آنها هیچ بدرفتاری نشده، بلکه با آنها مانند فلسطینیان موجود در نوار غزه رفتار شده است. به دنبال انتشار این تصویر، شهرک‌نشینان فیلمی از مجری کانال 12 را در فضای مجازی منتشر کردند و خواستار اخراج و بازخواست او شدند. ساعاتی بعد، کانال 12 رژیم اسرائیل رسما اعلام کرد لمی طاطور را اخراج کرده و سخنان او درباره اسیر آزادشده اسرائیلی را بشدت محکوم می‌کند.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات