سیاسی >>  انتخابات >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۰  ، 
کد خبر : ۳۶۰۹۶۱

رأی‌گیری از ایرانیان خارج کشور توسط ۲۵۰ شعبه انجام می‌شود

مسئول برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خارج کشور گفت که روز ۸ تیرماه ۲۵۰ شعبه اخذ رای کار رأی‌گیری از ایرانیان خارج کشور را انجام خواهند داد.

علیرضا محمودی مسئول برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خارج کشور و مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه با اشاره آمادگی کامل وزارت خارجه برای برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در خارج از کشور گفت: ما در خارج کشور ۲۵۰ شعبه اخذ رأی داریم که روز ۸ تیرماه کار اخذ رای از ایرانیان خارج کشور را انجام خواهند داد.

وی اضافه کرد: بر همین اساس ما در آمریکا بیش از ۳۰ شعبه اخذ رای بعلاوه دو شعبه سیار خواهیم داشت.

محمودی تصریح کرد: در انگلیس هم ۱۰ شعبه و در آلمان هم ۵ شعبه اخذ رای، ارای هموطنانمان را جمع آوری خواهند کرد.

مدیرکل کنسولی وزارت امور خارجه تاکید کرد: در عراق هم با توجه به اینکه ایام انتخابات با ایام عید سعید غدیر همزمان شده بسیاری از هموطنانمان در سفر زیارتی در عراق هستند ۲۳ شعبه اخذ رأی در ۶ حوزه کار رای گیری از این عزیزان را انجام خواهند داد.

وی ادامه داد: با توجه به وصول درخواست‌ها از سوی ایرانیان مقیم کانادا جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری، پیام‌هایی از طریق مجاری دیپلماتیک برای مقام‌های کانادایی ارسال شده است و در انتظار اقدام هستیم.

محمودی درباره پیش بینی از میزان مشارکت در انتخابات ریاست جمهوری در خارج کشور اضافه کرد: با توجه به بازخوردهایی که از سفارتخانه‌ها گرفتیم، انشالله شاهد مشارکت بسیار خوبی خواهیم بود.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات