سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۱  ، 
کد خبر : ۳۶۱۰۶۴

پزشکیان: من اصولگرا هستم/ برای کسب قدرت نیامده‌ام

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان "در قدم اول من اصولگرا هستم."، گفت: این اصولگرایی شامل حق و عدالت است و نباید اجازه داد منطقه‌ای در کشور از توسعه بازبماند که در این صورت براساس حق و عدالت اصلاحات را دنبال می‌کنم.

مسعود پزشکیان ظهر روز شنبه، در دیدار با اعضای مجمع محققین و مدرسین حوزه علمیه قم اظهار داشت: حضور در جمع بزرگان حوزه علمیه قم افتخاری برای من است.

وی افزود: زمانی که پیامبر اسلام(ص) وارد مدینه شد، دستور داد تا همه با هم برادر باشند و امروز نیز حل مشکلات مردم با دعوا امکان‌پذیر نیست.

نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه "باید اختلافات را کنار بگذاریم و شرایط کشور را آرام کنیم." اضافه کرد: باید به‌گونه‌ای رفتار کرد که اگر مشکلات حل نشدند، لااقل این مشکلات موجود تشدید نشوند.

پزشکیان ادامه داد: در برابر ملت نباید عیب‌های همدیگر را بازگو کنیم و امام علی علیه السلام نیز فرمودند بدترین افراد کسانی هستند که عیوب دیگران را پیدا می‌کنند و به‌جای پوشاندن، این عیب‌ها را بازگو می‌کنند.

وی با تصریح به اینکه "دعواها موجب می‌شود جوانان از ما روی‌گردان شوند." افزود: باید با افزایش تعامل داخل کشور قدرت خود را تقویت کنیم چرا که دشمنان به این کشور چشم طمع دارند که این امر مقدمه گفتگو با کشورهای دنیا خواهد بود.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری متذکر شد: جریان‌های سیاسی و همه طرف‌ها باید کوتاه بیایند و از بد و بیراه گفتن به هم پرهیز کنند.

وی با بیان اینکه "در قدم اول من اصولگرا هستم."، گفت: این اصولگرایی شامل حق و عدالت است و نباید اجازه داد منطقه‌ای در کشور از توسعه بازبماند که در این صورت براساس حق و عدالت اصلاحات را دنبال می‌کنم.

وی با تصریح به اینکه "در موضوعات مربوط به زنان و قومیت‌ها باید عدالت را جاری کنیم."، خاطرنشان کرد: مسلمانان همه با هم برادر هستند و نباید با هم دعوا داشته باشند و من اعلام کردم برای کسب قدرت نیامدم.

پزشکیان خاطرنشان کرد: ممکن است انسان اشتباهی داشته باشد، اما قرار نیست روی اشتباه خود بماند.

وی ابراز کرد: در زمانی که نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی بودم در خصوص فساد قصد داشتم قانونی بنویسم اما پس از بررسی دیدیم که قانون وجود دارد اما اجرا نمی‌شود.

وی اضافه کرد: دولت‌ها برنامه و سیاست‌های خود را نوشته‌اند که البته باید با عمل همراه باشد در غیر این صورت مردم به حرف مسئولان گوش نمی‌کنند.

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با اعلام اینکه "در راستای افزایش مشارکت مردم در انتخابات وارد این عرصه شدم." افزود: در این عرصه به‌دنبال پست و مقام و پول نیستم و سعی دارم علم و توانمندی خود را در خدمت به مردم صرف کنم.

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات