سیاسی >>  سیاسی >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴  ، 
کد خبر : ۳۶۱۰۰۲

پزشکیان در قم: برای حضور پرشورتر مردم وارد صحنه انتخابات شدم

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت:برای حضور پرشورتر مردم در صحنه انتخابات وارد این عرصه شدم و باید تلاش کرد تا مردم را پای صندوق های رای بیاوریم.

مسعود پزشکیان صبح شنبه در مراسم افتتاح ستاد مرکزی خود در استان قم گفت: کتاب قرآن را برای ما نازل کرده اند تا از ظلمات به سمت نور خارج و هدایت شویم.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: وضعیتی که در کشور ایجاد شده است آن چیزی نیست که خدا، رسول الله و قرآن گفته و در این راستا همه مقصر هستیم.

وی بیان کرد: ما موظف بودیم مردم را به عزت برسانیم و از تاریکی وارد نور شویم، آیا اینگونه بوده است.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری اضافه کرد: باید بتوانیم فقر و درد، خیانت و رشوه و فساد را از بین ببریم که اگر توانسته ایم در مسیر قرار داریم و اگر نتوانسته ایم راه را گم کرده ایم.

پزشکیان با تقدیر از عواطف هواداران نسبت به خود ادامه داد: من نسبت به دیگر افراد جامعه برتری ندارم و شرمم می‌آید کسانی تلاش می‌کنند خود را به من نزدیک کنند و تا بتوانند به من دست دهند و من کسی نیستم و از خود جامعه هستم.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: تلاش می‌کنم در جهت هدف مبعوث شدن پیامبران که همانا حق و انصاف و عدالت و اخلاق است در جامعه گام بردارم.

پزشکیان بیان کرد: ما اگر در جامعه اخلاق و انصاف داشته باشیم کسی با ما دشمن نخواهد شد و اگر زن و مرد و پیر و جوان راهی که خداوند به ما نشان داده را ادامه دهند کسی از ما ناراحت نمی‌شود؛ اما مشکل خودمان هستیم که با عملکرد، رفتار، قضاوت‌ها موجب نارضایتی مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه آمده ام تا اختلافات داخلی کشور را حل کنم افزود: ما همه ایرانی هستیم و اگر می‌خواهیم کشور به جایی برسد باید اختلافات و مشکل خودمان را حل کنیم و نباید چپ و راست و داخلی و خارجی مطرح باشد.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ابراز کرد: رسول خدا وقتی وارد مدینه شد، در میان قبایلی که صدها سال بود به خون هم تشنه و همواره با هم دشمن بودند؛ برادری ایجاد کرد و امروز باید گفت که ما با هم دشمن نیستیم اما متأسفانه دشمنی می‌کنیم که نباید اینگونه باشد.

اگر می‌خواهیم مشکل کشور حل شود باید برادر شویم

پزشکیان اضافه کرد: اگر می‌خواهیم مشکل کشور حل شود باید برادر شویم و به علما، پیشکسوتان، نخبگان و دانشمندان احترام بگذاریم و نباید برخوردهای ناخوشایندی با آنها داشته باشیم.

وی گفت: اگر ما بتوانیم آنچه را که خدا و امام گفته عمل کنیم وضعیت امروز ما اینگونه نخواهد بود و امیدواریم خدا کمک کند و دست به دست هم دهیم.

کاندیدای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه برای حضور پرشورتر مردم در صحنه انتخابات وارد عرصه شدم افزود: در برابر چشم دشمنانی که ایستاده اند و ما را می‌نگرند اگر حضور نداشته باشیم آنان به خاک و کشور ما طمع می‌کنند و تفرقه‌ها را تشدید می‌کنند و منابع کشور را غارت می‌کنند.

وی تاکید کرد: باید بر اساس وحدت و انسجام حرکت کنیم و اختلافات و دشمنی‌ها را از میان برداریم و اکثر دعواها به خاطر دنیا است و کار برای خداوند دعوا ندارد.

پزشکیان تصریح کرد: باید تلاش کرد تا مردم را پای صندوق‌های رأی بیاوریم و نمی گویم به من رأی دهید؛ به هر کسی که دوست دارید رأی دهید اما باید نشان دهیم ما در صحنه هستیم و نسبت به نظام و انقلاب و ولایت و دین احساس مسؤولیت می‌کنیم.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات