صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۰۴ تير ۱۴۰۳ - ۱۶:۲۱  ، 
کد خبر : ۳۶۱۴۹۷

نکته گرام

امیر علی ابوالفتح، کارشناس سیاسی: نسل‌کشی، جنایت جنگی و پاکسازی قومی اسرائیلی‌ها در غزه نه فقط در کمک‌های تسلیحاتی آمریکا به اسرائیل خدشه‌ای وارد نمی‌کند، که آمریکا در اوج نسل‌کشی، جنایات جنگی و پاکسازی قومی اسرائیلی‌ها در غزه، 50 فروند اف-15 هم به اسرائیل می‌فروشد.
 
الهام عابدینی، فعال رسانه: آمریکا ۷۵۰ پایگاه نظامی در دست‌کم ۸۰ کشور دنیا و ۱۲۰ تا در ژاپن داره. در سال‌های اخیر، در ژاپن تظاهرات‌های گسترده و متعددی علیه وجود این پایگاه‌ها برگزار می‌شه و از آمریکا می‌خوان از کشورشون خارج بشه در دوره ترامپ، آمریکا هم گفته باید هزینه این «تأمین امنیت» رو بپردازید!
 
حسین پاک، کاربر فضای مجازی: یک پهپاد شناسایی حزب‌الله با طی یک مسافت طولانی تمامی کوچه‌ها، خیابان‌ها و ساختمان‌ها و اماکن نظامی حیفا را تصویربرداری کرده و به سلامت بازگشته است. تصاویر این پهپاد در تلویزیون میادین و منار  در حال پخش است؛ چند حمله موشکی نیز به شالومی و نهاریا در الجلیل اشغالی تلفات سنگین به صهیونیست‌ها وارد آورده است.
 
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت: ریل‌گذاری برای آبادانی ایران با پیشبرد طرح‌های کلان ملی در ۳۳ ماه انجام شد. ۴۸طرح بزرگ ملی با بیش‌از ۱۷میلیارد دلار سرمایه‌گذاری، به‌عنوان پیشران پیشرفت کشور طرح‌ریزی شد. فقط در سال ۱۴۰۲ بیش‌از ۱۲۰۰طرح به‌ ارزش حدود ۵۰۰ هزار میلیارد تومان تکمیل شد.
 
محسن رضایی، سیاستمدار: مناظره نخست، ضمن گشودن فصل نوینی از رقابت عقلانی و اخلاق‌مدارانه، جلوه‌ای از یک‌دلی و یک‌صدایی سرمایه‌های انقلاب در خدمت صادقانه به مردم، حفظ نظام و تلاش برای پیشرفت کشور بود. ضمن تشکر از همه کاندیداها، امید داریم این روند ادامه یابد.
 
حسن عابدینی، فعال رسانه: کارگزار سیاست خارجی در منظومه فکری رهبر حکیم انقلاب؛ ۱ـ دیپلماسی، یک جنگ است.. ۲ـ  فن پیچیده‌ای است که نیاز به تعلیم دارد. ۳ـ دیپلمات نباید از موضع نظام عدول کند. ۴ـ تقیدات و ظواهر اسلامی را دیپلمات و خانواده‌ها رعایت کنند. ۵ ـ سفارت باید محیط کاملاً اسلامی باشد.
 
باقری‌کنی، سرپرست وزارت امور خارجه: در آستانه اعیاد مبارک قربان و غدیر، آقای حمید نوری پس از تحمل ۱۶۸۰ روز اسارت در زندان سوئد، با دیپلماسی مقتدرانه به ایران عزیزمان بازگشت.
 
سید رسول موسوی فعال فضای مجازی: بعد نظامی موافقتنامه اخیر ‎روسیه و ‎کره شمالی را باید تحولی جدی در معادلات و بلوک بندی‌های نظامی-امنیتی جهان دانست. براساس ماده ۴ این موافقتنامه دو طرف متعهد شده اند در صورت تهدید نظامی یک طرف، طرف دیگر اقدامات مقابله ای خود را بلافاصله شروع کند. تعهدی مشابه ماده ۵ اساسنامه ‎ناتو
 
علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت: از محیط‌زیست در ۳۳ماه گذشته صیانت شد. دریاچه ارومیه با سامانه انتقال آب درمسیر احیا قرار گرفت؛ جمع‌آوری روزانه گاز مشعل به ۱۶میلیون متر مکعب خواهد رسید. تکثیر گونه‌های در معرض خطر ۱۳۸درصد افزایش یافت؛ ۲۲۰۰خانه محیط‌زیست در سراسر کشور راه‌اندازی شد.
نظرات بینندگان
آخرین مطلب
پربیننده ترین
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات