صبح صادق >>  مجازستان >> پرونده
تاریخ انتشار : ۰۶ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۴۷  ، 
کد خبر : ۳۶۴۴۱۰

نکته‌گرام

کاظم غریب‌آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه: جنایت وحشیانه رژیم صهیونیستی در مدرسه التابعین برای چشم نابینای جوامع به اصطلاح حقوق بشری نشانه‌ای دردناک بود از شناخت خوی بدتر از حیوان این رژیم درنده، هر چند می‌دانیم اینها چشم دارند، ولی نمی‌بینند و گوش دارند، ولی نمی‌شنوند؛ اما إِنَّ اللّهَ عَزیزٌ ذو انتِقام.

عزت الله ضرغامی، وزیرسابق میراث فرهنگی و گردشگری: خانه معین التجار با قدمت ۲۶۰ سال و چند بنای تاریخی دیگر در زنجان از سوی خانواده هشترودی با کیفیت بالایی مرمت شد. در سال ۱۴۰۲ صندوق احیای بنا‌های تاریخی با جذب ۳۵۴ میلیارد تومان بیشترین نرخ مشارکت در ۲۰ سال گذشته را داشته است. اقدامات خیرین میراث هم به تدریج در حال خودنمایی است.

سیدمحمد حسینی، فعال سیاسی: صهیونیست پیر و ایرانی‌الاصل منشه‌امیر که ۴۵ سال علیه جمهوری اسلامی ایران در رادیو اسرائیل تحلیل کرده، خواب محو اسرائیل را دیده و آن را صرفاً یک کابوس پنداشته است؛ در حالی که این خواب، همچون خواب فرعون مصر که واقعیت یافت و سرنگون و کشته شد، یک «رؤیای صادقه» است که به یاری خدا تحقق خواهد یافت.

حسین طباطبایی، فعال فضای مجازی: گلشیفته فراهانی گفته آنهایی که در فرانسه زندگی می‌کنن، باید قدر بدونن، نه در مقایسه با ایران، افغانستان یا آفریقا، بلکه در قیاس با انگلستان، اسپانیا و ایتالیا. بی‌وطن فرهنگی ندیده بودم که اینم دیدیم.

کیانوش جهان‌پور، مدیر سابق وزارت بهداشت: به عنوان فردی که چندسال در بخش اورژانس کار کردم و لاجرم همه جور مصدوم و سانحه دیده و فوتی حوادث ترافیکی و صنعتی و قتل هم دیده‌ام، هفته‌هاست تحمل دیدن بسیاری از تصاویر تایم لاین از جنایات اسرائیل و آمریکا در غزه و فلسطین را ندارم. فجیع‌ترین جنایات علیه بشریت در حال وقوع است!

مهرداد بذرپاش، وزیر سابق راه و شهرسازی: شهر جدید (تیس) یکی از ۲۷ شهر ساحلی در حال احداث است. تیس در وسعتی معادل ۴۳۸۰ هکتار و ظرفیت جمعیتی معادل ۱۵۰ هزار نفر به عنوان پرچمدار پیشرفت و توسعه با محوریت دریا در سواحل جنوب کشور و در پیشانی چابهار، با رویکرد شهر اقتصادی و دریاپایه طراحی شده و در حال اجراست.

رضا پورحسین، استاد دانشگاه: ورزش از نوع ورزش قهرمانی به این اندازه مهم است که شادی و نشاط را در «سطح ملی» به جامعه پمپاژ می‌کند. افتخارات قهرمانان حس خوبی را از قاب تلویزیون به درون خانه‌ها سرازیر می‌کنند. تن‌شان سلامت و دست‌شان طلا.

ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت امور خارجه: ۲۱ اگوست سالگرد جنایت صهیونیست‌ها در به آتش کشیدن مسجدالاقصی قبله گاه اول مسلمانان جهان است. این روز به پیشنهاد جمهوری اسلامی ایران از سوی سازمان همکاری اسلامی به نام روز جهانی مساجد نام گرفت.

نظرات بینندگان
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات