صبح صادق >>  مجازستان >> آخرین اخبار
تاریخ انتشار : ۱۵ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۳  ، 
کد خبر : ۳۶۳۵۰۸

نکته‌گرام

اصلان خلیل، نویسنده معروف عرب-صهیونیست: اسماعیل هنیه در مذاکرات آتش‌بس، نقش «منحصربه‌فردی» داشت که بخش نظامی حماس را به توافق و تبادل اسرا نزدیک می‌کرد. حذف وی، دقیقاً در راستای توقف عملی مذاکرات، عدم بازگشت گروگان‌ها و تداوم جنگ غزه است. نتانیاهو به دنبال تداوم جنگ غزه است.
 
داود منظور، رئیس سازمان برنامه و بودجه: شهادت اسماعیل هنیه و بیش از ۶۰ نفر از اعضای خانواده وی در کنار چهل هزار شهید فلسطینی دیگر پس از عملیات طوفان‌الاقصی، ضامن پیروزی قاطع مردم مظلوم ولی مقتدر فلسطین و اعتلای پرچم جبهه مقاومت خواهد بود.
 
مرتضی غرقی، فعال رسانه: ناوهای آمریکایی در منطقه در حمایت از رژیم صهیونیستی در حال چنگ و دندان نشان دادن به نیروهای مقاومت هستند، ممکن است نیروهای مقاومت در اقدامی تلافی‌جویانه، این ناوها را هدف قرار دهند، آمریکا تاکنون هزینه حمایت از رژیم صهیونیستی را پرداخت نکرده، این موضوع شاید آمریکا را بیدار کند.
 
محمد رضا عارف، معاون اول رئیس جمهور: جلسات تعیین و معرفی کابینه در حال انجام است و ان‌شاء‌الله امیدوار هستیم قبل از اینکه به ضرب‌الاجل قانونی برسیم، آقای رئیس جمهور کابینه را که از افراد شایسته خواهند بود، معرفی کند و در این بین شایستگی افراد اولویت اصلی است.
 
سیدعباس عراقچی، دبیر شورای راهبردی روابط خارجی جمهوری اسلامی ایران: شهادت رهبر شجاع فلسطین، جناب آقای اسماعیل هنیه، در اقدام تروریستی رژیم صهیونسیتی را به ملت بزرگ فلسطین و همه مبارزان جبهه مقاومت تسلیت می‌گویم. بدون تردید، رژیم اشغالگر تاوان سختی پس خواهد داد و البته به هدف شوم خود برای سد کردن راه دولت در ابتدای شروع به کار نخواهد رسید.
 
علی باقری‌کنی، سرپرست وزارت امور خارجه: ترور بزدلانه رهبر پرافتخار مقاومت فلسطین، اسماعیل هنیه، یار دیرین شهید قدس، سپهبد حاج قاسم سلیمانی، مردم و مقاومت قهرمان فلسطین، جهان اسلام و همه انسان‌های آزادی‌خواه را در مسیر پرعزت جهاد علیه اشغالگری و نسل‌کشی، مصمم‌تر خواهد کرد.
 
سیدعباس صالحی، نماینده ولی فقیه در مؤسسه اطلاعات : آقای پزشکیان در دو سخنرانی تنفیذ و تحلیف به خوبی نشان داد که می‌تواند نقطه‌های اشتراک جناح‌های سیاسی را حداکثری ببیند و بازگو کند. بخش مهمی از توفیق دولت وفاق، در دیدن همین نقطه‌های مشترک است. ادبیات همدلی را توسعه دهیم.
 
سراج میردامادی، فعال فضای مجازی: «برتراند راسل» فیلسوف مشهور بریتانیایی در نامه‌ای پیش از مرگش ۱۹۷۰: «تراژدی مردم فلسطین این است که قدرتهای خارجی کشورشان را به ملت دیگری دادند تا دولت جدیدی تاسیس کنند و نتیجه این شد که صدها هزار فلسطینی بیگناه به پناهجو به سایر کشورهای همسایه تبدیل شدند که با هر بحران جدید فقط آمار این پناهجویان افزایش پیدا می کند. دنیا تا کی باید این نمایش ظالمانه را تحمل کند؟»

 

نظرات بینندگان
آخرین مطلب
ارسال خبرنامه
برای عضویت در خبرنامه سایت ایمیل خود را وارد نمایید.
نشریات